![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#691 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Nee, die 10 euro extra is niet heel erg, maar gelukkig wordt er eerst naar andere mogelijkheden gezocht. Het idee van Sander is bijvoorbeeld ook niet gek, maar misschien iets te extreem. Ik vind het zelf al jammer dat er ' maar' 9 races zijn, dit jaar zijn het er dan ook nog eens 8 geworden, dat is gewoon vervelend.
Misschien beter gewoon mensen uitloten om een manche te vlaggen, ik bedoel, als de scooter niet al teveel hoeft te worden opgelapt, vind ik het niet erg om een een manche te vlaggen. Misschien een soort roulatie systeem daarvoor verzinnen. Als voorbeeld, bij deze volgorde : 1e manches : Stage6 cup Pitbike -10 Pitbike + 10 Open 70 Vind ik het niet erg als stage6 cup rijder om bijvoorbeeld 2x de pitbike 10+pk wedstrijd te vlaggen. Met uitzondering als je scooter getrashed is (wat bij mij nog wel eens wil gebeuren )__________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#693 (permalink) | |
|
Hej nog rol'n?
|
Quote:
Ik had dat stukje even moeten quoten. Als je zekerheid wilt dat er iets met je klacht gebeurd, dien je een protest in. Dat is de manier om de organisatie te verplichten om actie te ondernemen/ een onderzoek in te stellen. Als je het alleen "meld" moet je niet gaan miepen dat er niets mee wordt gedaan, zeker niet nu de organisatie zo onderbezet is. Dat je continue aan het sleutelen bent geweest tussen manche1 en manche2 vind ik een slap excuus om eerlijk te zijn. Als je het zo hoog zit vind je wel ergens 5 minuten om het protestformulier in te vullen en in te leveren. Als het je niet zo hoog zit, is het waarschijnlijk ook geen protest waardig. __________________ |
|
|
|
|
|
#694 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Maar je slaat de spijker op zijn kop door te zeggen dat ik precies zeg wat jij bedoelt. Ik weet zeker dat we ook hetzelfde bedoelen en dat ik hetzelfde bedoel als Kenny, alleen begrijp ik hem verkeerd en hij mij Ik begrijp ook dat er veel geklaagd wordt op zo'n dag, en dat wordt alleen maar meer met zoveel rijders. Daarom geef ik de melding van afgelopen race nog even een staartje op deze manier, zodat de organisatie iig weet dat ik (en genoeg andere met mij) ook hun ogen open houden tijdens zo'n racedag. En bereid zijn om actie te ondernemen als dat nodig is. Maargoed...ga nu maar slapen poepiej <---- en dat is een gemeende smile!Ook een hele dikke nachtkus voor Kenny, want ookal liggen we elkaar op het forum nooit zo, in het echt vind ik je gewoon een lekkere vent en ook de komende race kom ik je s'ochtends gewoon weer even een handje geven hoor ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#696 (permalink) | |
|
Hej nog rol'n?
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#697 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
![]() ![]() ![]() Jasper, ik smeek je, lees alsjeblieft een aantal posts terug waar ik vertel dat IK de melding niet heb gedaan en waar ik een aantal directe redenen geef waarom ik de afgelopen wedstrijd geen protest heb ingedient. Dat hele protest-idee kwam pas een aantal dagen na de race in mij op toen ik hoorde dat meerdere mensen mijn vermoeden bevestigden. Snappez-vous? Ik ga nu eerst eens googlen of ik geen japans toetsenbord/beeldscherm heb ofzo, want ik snap er niets meer van ![]() Oja...kan je alsjealsjeblieft je 06 oid PM-en, of bij deze bevestigen dat je aanstaande wedstrijd een viziertje voor mij meeneemt? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#698 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
![]() Ik heb gvd nog nooit zoveel letters naar dit forum geupload als in het afgelopen kwartier ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#699 (permalink) | |
|
Hej nog rol'n?
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#700 (permalink) | |
|
Hej nog rol'n?
|
Quote:
Maar ik dacht dat jij het wel snapte dat mijn opmerking in het algemeen bedoel is. __________________ |
|
|
|
|
|
#701 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Sorry, na de reacties van vandaag vat ik alles automatisch persoonlijk op Maar het is idd logisch dat ik de kritiek krijg omdat ik het aankaart, vind ik ook helemaal niet erg, zolang ik maar de mogelijkheid krijg om mezelf te verdedigen.Het was iig een gezellige discussie vandaag...slaap lekker allemaal! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#707 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Pronk is niet gaan miepen, hij meld het op het forum mocht diegene die idd met 124 heeft gereden het lezen dat ie moet oppassen. verder kon er idd vanuit de crew een reactie komen op het forum of ergens, van "er is door menig rijder en publiek 124 geroken dus pas op we zitten erachteraan" kleine moeite voor een extra stukje zekerheid voor ons rijders denk ik? Verder lig ik niet wakker van het verhogen van het inschrijf geld per wedstrijd, maar zie ik liever het inschrijfgeld aan het begin van het jaar verhogen met bijv. 70 euro. heb je een hele winter en kerstvakantie om het bij elkaar te sparen Ook kan ik zeker wel iemand zo gek maken om een dagje te komen vlaggen of ietsdergelijks.. maar krijgen die mensen een spoedcursusje ofzo???? als je mij zou laten vlaggen zou ik er in iedergeval niks van bakken! graag wat meer info daarover. Iedergeval keep up the good work en het laatste wat we willen is dat de SBO stopt!! patrick __________________ Last edited by Patco; 07-05-2008 at 11:56. |
|
|
|
|
|
#709 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
als je met een auto komt die 1:8/9 loopt zal het moeilijk worden denks![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#712 (permalink) |
|
De Bonke
|
ik wil ook wel pitbike of stage 6 vlaggen mijn brommer doet het altijd benzine erin en gaan met die banaan dus kenny je mag me aanspreken waar mee ik je kan helpen maar niet dat ik mee moet opbouwen en afbreken want daar ben ik zelf te druk mee bezich!
__________________ |
|
|