![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Denk dat de aandacht eerst eens op de pakken & uitlaten gelegd moet gaan worden...
.Lijkt me niet dat die tentjes snel zullen volgen, want ik heb er weinig meer over gehoord.... __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#68 (permalink) |
|
Pfew, al die draden
|
Uit een van je eerdere posts Kenny begrijp ik dat je een c21 vergelijkt met een R1200 (ongeveer dan, w/e). Dit was bij mij iig. niet het geval. Een C21 topte daar bij mij @ mina gelijk met een 1,3 pk overheen...
Enkel ter info, zodat er een goed onderbouwde beslissing wordt genomen ![]() **smeert hem weer naar sprint gedeelte ![]() __________________ |
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Ik zou persoonlijk een C20 (of slechter presterende uitlaat dan de r1200/1400)als vergelijkingspijp reglementair stellen.. (yasuni R/Z) Op deze manier blijven de Stage6 uitlaten de "betere" van het rijtje, en zullen mensen meer moeite doen om hier aan te geraken (of oude op te lappen) en hiermee te gaan rijden.....
Iemand die deze mening deelt? __________________ Last edited by Sander; 03-03-2008 at 21:56. |
|
|
|
|
#75 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Hier nog 1
![]() En nu even offtopic...al is t best slap geouwehoer. Heeft iemand nog een dempert liggen van een r1400? Of alleen het gedeelte wat over de tail komt zeg maar? Dat is bij mij namelijk een keer of 2 zo groot geworden dus t is een beetje een herriebak geworden ![]() __________________ |
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Fred Motoren
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#80 (permalink) | |
|
SBO Crew Sprints
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Ik heb opzich de centen wel voor een C21, maar de C21 presteerd naar mijn verwachting gewoon beter...
Waarom zou je een beter presterend alternatief zoeken voor mensen die te lui zijn om de verplichte merkgebonden spullen aan te schaffen?... __________________ |
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
eindelijk antwoord op onze vragen
de uitlaten zijn op dit moment onderweg van italie naar duitsland. er zijn op dit moment 7 pakken in nederland om uit te geven aan de rijders. de maten zijn: 4 x maat 52 2 x maat 54 1 x maat 56 net zoals vorig jaar zullen degene die een pak willen een aantal wedstrijden vooruit moeten betalen. dit is ook al meerdere malen bekend gemaakt via het forum en mail. dit zal een bedrag zijn van €200 a 4 wedstrijdinschrijvingen. dit bedrag moet overgemaakt worden op de rekening van de sbo of contant worden afgerekend. ik zal zorgen dat ik morgen iig een aantal pakken bij heb om te passen of om evt mee te nemen. alleen maat 56 zal ik niet bij hebben, maar mocht iemand die nodig hebben dan kan die worden geregeld. we zullen dit in een mail ook nog met verdere uitleg naar alle rijders sturen. let wel dat de aanbieding van de pakken alleen voor nieuwe rijders is. __________________ |
|
|