![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#872 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
He dempster, hoorde ik nou dat ik erop naar Veldhoven moet komen fietsen?? En dat als je scooter niet goed loopt jij Veldhoven op de fiets rijdt? doei groetjes Rianne |
|
|
|
|
|
#874 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Gelukkig bleken alle problemen met de tijdsmeting software opgelost na een volledige herinstall en cleaning van de laptop
![]() Alleen moeten we dus nog even de laatste manche van Lelystad voor de S6 Cup A reconstrueren... Dus geef even zelf aan wie er voor je is gefinished is in de tweede manche (of de eindstand), dan kan ik dat asap in orde brengen en de punten toevoegen bij het kampioenschap. Het heeft echt geen nut een plaatsje naar voren te schuiven, want dat komt toch uit ![]() Huidige stand @ tijdsmeting : 1) #33 Erik Westerlaken 2) #28 Pronk 3) #26 EGT 4) #17 Sarik 5) #32 Jack 6) #102 Gerrit 7) #99 Six #57 Raymond9) #9 Vincent 10) #5 Jo Versweyveld 11) #71 Rémon 12) #8 Beau 13) #11 Jimmy 14) #27 Sander 15) #25 Marcel 16) #66 Ron Zalm 17) #19 Paulus 1 #55 Tom Schouten__________________ |
|
|
|
|
#878 (permalink) |
|
De Bonke Racing
|
Nou vandaag, werd ik wakker en had ik het echt even helemaal gehad met scooterracen, Ik heb nu 2 leuke brommers staan. Allebei in de open 70, dingen zijn helemaal goed en leveren een leuk vermogen. Alleen elke keer na de race is me bankrekening weer helemaal leeg getrokken. En moet ik meestal weer is 50 euro van me pa lenen om te kunnen vreten. En daar ben ik dus echt klaar mee.
In augustus begint weer mijn opleiding en kan ik niet meer profiteren van een relaxte loon. Conclusie Open 70 is gewoon te duur voor mij. Ik ga denk ik proberen mitchell, met mijn spulletjes aan de top te krijgen. Het blijft me broertje en hij kan verdomd hard rijden. Alleen de brommer moet iets beter. En daar spring ik dan bij in. Ik ga denk voor mezelf heel rustig een Stage 6 brommer opbouwen die helemaal veilig is. Lekker met een setje tt91 en een malossi rotortje, zodat alles goed heel blijft. Vandaag gaan de brommers uitelkaar en hoop voor spa te kunnen gaan racen met een stage 6 brommer. Ik hoopte bij de open 70 nog veel meer te leren om je machine te perfectioneren, alleen moet mitch dat nu gaan doen. Voor mij is het gewoon te duur. Kijken of ik alles op tijd klaar kan hebben, en dan zie ik jullie op spa tussen de stage 6 racers!!! __________________ |
|
|
|
|
#887 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
ik ben 3 keer gevallen en heb wel wat leuke battles gehad. dus ik heel gierig mijn SD kaart in de laptop stoppen.. FILE ERROR.. net alsof ik niet genoeg ongeluk had gehad die dag.. Op spa ga ik dus opnieuw filmen en direct uploaden.. nog even geduld ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#888 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#889 (permalink) |
|
Registered User
|
het is een ATC2000 kost een mijer en je krijgt er idd bevestigings materiaal voor bijvoorbeeld een MTB bij.. geluid is kont maar de beelden zijn wel vet, typ maar eens atc2000 @ youtube genoeg onboard beelden inc. motorracen
![]() @ spa gaat ie op me helm, mag dat eigenlijk wel?? inne/kenny Iemand in de open70 die niveau rik, jos caine beetje kan volgen die hem wilt lenen?? lijkt me wel vet om die battles onboard te zien.. __________________ |
|
|
|
|
#890 (permalink) | |
|
Super Pitbiker
|
Quote:
is maar vraag, versta als het niet mogelijk is ![]() |
|
|