![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#935 (permalink) |
|
Registered User
|
Ff een vraagje he...
Ik zit eigenlijk sinds ik mijn Jog rijdt al te klote met me radiateuren en hoeveel rijwind bereikt word door mijn voorkap heen...nu kan ik mijn voorkap wel helemaal aan bonken zagen en grote gaten maken met kippengaas, maar is het hoe hij nu is met kleine gaatjes niet beter...en dan bedoel ik...zuigt het niet veel harder aan door die kleine gaatjes?? Of is dit een serieus slap geouwehoer verhalltje? |
|
|
|
|
#952 (permalink) |
|
racertje
|
ik heb vergeleken met een standaard jog.
standaard zip. zip met rs24 (geen 10). natuurlijk kan het beter, maar ik heb zo goed als geen geld uitgegeven aan de wegligging. ik rij inderdaad niet in de open70. http://www.scooterclub.nl/mark/racepics/veldhoven1.JPG __________________ |
|
|
|
|
#953 (permalink) |
|
Registered User
|
Iemand nog een R1200 of R1400 PIA te koop liggen?? vind het een beetje zonde om 260 euro te betalen voor een nieuwe pijp die ik op spa weer kapot mag vallen.. (veldhoven 2 uitlaten plat en krom gereden)
Ik vraag het hier ff omdat ik in het vraag-en-aanbod alleen maar nieuwe uitlaten aangeboden heb gekregen. Groetjes Patrick __________________ |
|
|
|
|
#955 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
Precies..
Daarnaast moet je dan eens aandacht besteden aan je montagewijze. Pronky legt de scooter zo vaak plat, en we rijden nogsteeds met dezelfde uitlaten.. (ik rijd nu toevallig met de ex 1200 van vorig jaar, waar hij 15 x mee gevallen is... ) Gewoon ff goed monteren (lekker dicht tegen het blok), zodat je bij een val de energie in de kappen & plaatwerk krijgt ipv de uitlaat. __________________ |
|
|
|
|
#957 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Mijn uitlaat/demper was expres helemaal verbogen dmv hitte en heeft vorig seizoen ook 10 valpartijen overleeft, geen deuk. dit seizoen op veldhoven 2x gevallen in dezelfde bocht en kon ik de uitlaten onder me tank vandaan halen met een verbogen flens/bocht. licht dus een beetje aan de manier waarop je valt. en aangezien ik dit seizoen aardig vaak naast mn brommer lig doe ik dat liever met een 2de hands pijp heb ondertussen al 2 reacties gehad dus deze kan dicht.. ![]() __________________ |
|
|
|