Het Scooter Forum by ScooterTuning.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by ScooterTuning.net > Meetings & Races > SBO Races

SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO.

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack Thread Tools
Old 04-03-2008, 21:51   #91 (permalink)
stage6 abuser

twan nelissen's Avatar

voor de mensen die geen pak hebben heb wel 2 pakken die ik uit kan lenen maat 50 en 52

Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 04-03-2008, 23:11   #92 (permalink)
EW
Iedabbajoe - # 33

EW's Avatar

Send a message via AIM to EW
Quote:
Originally Posted by Arnoud View Post
Is dat al geweest? Nooit meer aan gedacht
Denk dat hij de test bedoeld die op "kassa" was. Niet die Arai dag neem ik aan?

Old 05-03-2008, 00:14   #93 (permalink)
Boerenschuur Tuning!

Sander's Avatar

Send a message via AIM to Sander Send a message via Yahoo to Sander
Paulus..

je kan evt wel een uitlaat van mij lenen o.i.d.? Ook kan je hier komen testen... genoeg ervaring met s6-hokjes e.d.

thnx to: Boerenschuur Tuning & consultancy, Scooter Attack R/T, Fred Motoren Racing Team, Da-mol Tuning, www.fouteshirts.nl en van Rijs b.v. Stratenmakerij
Sander is nu online  
Old 05-03-2008, 11:54   #94 (permalink)
racertje

Aerox-Evo70's Avatar

Send a message via AIM to Aerox-Evo70
ik lees net dat mn sportkeuring 2 raceseizoenen en/of 1 kalenderjaar geldig is, ik dacht eigenlijk 2 kalenderjaren..

weet iemand nog een goedkope mogelijkheid in de buurt van hoofddorp ?
vorige keer in floriande heb ik de hoofdprijs moeten betalen.

Old 05-03-2008, 11:59   #95 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

als je pas in 2007 een licentie hebt genomen is ie nog geldig. anders moet het een sma keuring zijn om 3 jaar te kunnen rijden.
Kenny is offline  
Old 05-03-2008, 12:43   #96 (permalink)

Paulus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sander View Post
Paulus..

je kan evt wel een uitlaat van mij lenen o.i.d.? Ook kan je hier komen testen... genoeg ervaring met s6-hokjes e.d.
Weet je zeker dat je dat aan durft......

Old 05-03-2008, 15:44   #97 (permalink)
Sprinten of Racen

Axon's Avatar

Send a message via MSN to Axon
My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
Originally Posted by Axon View Post
dus als ik het goed begrijp , als wij zo een pak kopen geven wij 200 euries
en hebben we ook betaald voor 4 races correct??

indien dat geval, hou maatje 54 voor mij opzij danku.

geld word zo rap mogelijk overgemaakt.

omdat kenny zei dat de pakken groter uitvallen , mag je voor mij maatje 52 opzijhouden.

is het mogelijk van te betalen op de 1ste race ???

Old 05-03-2008, 16:22   #98 (permalink)
Arend!

Arnoud's Avatar

Send a message via AIM to Arnoud
Quote:
Originally Posted by Aerox-Evo70 View Post
ik lees net dat mn sportkeuring 2 raceseizoenen en/of 1 kalenderjaar geldig is, ik dacht eigenlijk 2 kalenderjaren..

weet iemand nog een goedkope mogelijkheid in de buurt van hoofddorp ?
vorige keer in floriande heb ik de hoofdprijs moeten betalen.
Sportkeuring is gratis. Je moet gewoon een factuur vragen als je die niet al gewoon krijgt en deze dan declareren bij de ziektekostenverzekering.
Arnoud is offline  
Old 05-03-2008, 17:01   #99 (permalink)

Paulus's Avatar

Is er nu eigenlijk een datum gesteld tot wanneer Scooter Attack heeft om die uitlaten te leveren. (en dan bedoel ik letterlijk in nederland)
Want zeggen dat ze er aan komen kan ik ook maar dan ze zijn er nog niet.
Zoals ook al eerder vermeld, ik wil er nog wel mee testen voor de wedstrijd en dan bedoel ik niet de dag ervoor.
Kan me herrinneren dat de pakken ook niet nederland in mochten om een kleine papiere kwestie wat uiteindelijk nog best lang geduurt heeft.

Old 05-03-2008, 18:24   #100 (permalink)
racertje

Aerox-Evo70's Avatar

Send a message via AIM to Aerox-Evo70
Quote:
Originally Posted by Kenny View Post
als je pas in 2007 een licentie hebt genomen is ie nog geldig. anders moet het een sma keuring zijn om 3 jaar te kunnen rijden.
keuring was gedaan in april-2006, voor het race seizoen van 2006.
dus die is nu niet meer geldig, ook al zijn er nog geen 2 kalender jaren voorbij.

zal het zsm in orde maken, heeft het nu om nu alvast de rest van de papieren op te sturen ?

Old 05-03-2008, 22:14   #101 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

Quote:
Originally Posted by Axon View Post
omdat kenny zei dat de pakken groter uitvallen , mag je voor mij maatje 52 opzijhouden.

is het mogelijk van te betalen op de 1ste race ???
als er dan (nog) een pak is wel. anders zul je toch moeten zorgen dat wij het geld voor die tijd binnen hebben.

Quote:
Originally Posted by Paulus View Post
Is er nu eigenlijk een datum gesteld tot wanneer Scooter Attack heeft om die uitlaten te leveren. (en dan bedoel ik letterlijk in nederland)
Want zeggen dat ze er aan komen kan ik ook maar dan ze zijn er nog niet.
Zoals ook al eerder vermeld, ik wil er nog wel mee testen voor de wedstrijd en dan bedoel ik niet de dag ervoor.
Kan me herrinneren dat de pakken ook niet nederland in mochten om een kleine papiere kwestie wat uiteindelijk nog best lang geduurt heeft.
volgende week vrijdag uiterlijk. als ze er dan toch niet zijn, kan iedereen die geen pijp heeft, dat weekend een yasuni eronder bouwen en komen trainen 19 maart op lelystad bv.

Quote:
Originally Posted by Aerox-Evo70 View Post
keuring was gedaan in april-2006, voor het race seizoen van 2006.
dus die is nu niet meer geldig, ook al zijn er nog geen 2 kalender jaren voorbij.

zal het zsm in orde maken, heeft het nu om nu alvast de rest van de papieren op te sturen ?
nee, dat kost je een extra postzegel en het maakt verder geen verschil. we kunnen de licentie niet eerder aanvragen als dat het papierwerk compleet is.
Kenny is offline  
Old 06-03-2008, 12:02   #102 (permalink)
Registered User

Richhie's Avatar

Send a message via MSN to Richhie
ik heb even een opmerking aan diegene die zich niet geroepen voelen om even de gevraagde gegevens te melden aan mij over wie aanwezig waren bij de opnames van kassa!!!!.

Hebben jullie geen intresse ?? of is het luiheid ?
wat ik hier voor wil zeggen is dat er een aantal mensen al geprobeerd hebben om wat te regelen. Nu neem ik het op me, en had eigenlijk wel verwacht dat er meerdere zouden reageren aangezien iedereen wel actief is op andere onderwerpen op het forum.

Ik ga namelijk niet wachten! totdat iedereen een keer uit zijn winterslaap is ontwaakt of een keer zin heeft om wat op te schrijven. Ik doe graag me best voor diegene die wel graag wat willen ontvangen. En ik ga niet me best doen of achter de rest aanlopen die zich niet melden.
Morgen gaat een nieuwe mail de deur uit! met de namen die ik heb ontvangen.
Richhie is offline  
Old 06-03-2008, 14:58   #103 (permalink)

Paulus's Avatar

Ik zit net even het regelement door te spitten en ik kan nergens die regel vinden over dat gaten niet groter mogen zijn dan 14 mm.
Is deze regel geschrapt of is die nog steeds van kracht want ik neem aan dat deze voorkap dan word afgekeurt.

Old 06-03-2008, 15:30   #104 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

scherpe opmerking idd paulus. er staat in het reglement namelijk niets over de afmeting van de koelgaten. wij vragen mensen altijd om het niet te gek te maken en een afmeting aan te houden van 20mm per gat. dit zou nog net kunnen, omdat het er nog "normaal" uitziet. anders toch maar reglementair vastleggen in 2009 denk ik, om discussie's te voorkomen.
Kenny is offline  
Old 06-03-2008, 15:39   #105 (permalink)

Paulus's Avatar

Quote:
scherpe opmerking idd paulus. er staat in het reglement namelijk niets over de afmeting van de koelgaten. wij vragen mensen altijd om het niet te gek te maken en een afmeting aan te houden van 20mm per gat. dit zou nog net kunnen, omdat het er nog "normaal" uitziet. anders toch maar reglementair vastleggen in 2009 denk ik, om discussie's te voorkomen.
haha , maar het is goed dat je het zegt dan hoef ik niet moeilijk te doen en kan ik gewoon doen wat ik in gedachte had voor mijn brommer

Old 06-03-2008, 15:45   #106 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

als het maar "normaal" blijft. ook al staat het niet omschreven in het reglement, zullen we degene die het te bond maken alsnog afkeuren.
Kenny is offline  
Old 06-03-2008, 16:05   #107 (permalink)

Paulus's Avatar

tja wat is normaal, op het eerste oog zul je het niet eens zien en na dat ik het vertel zul je het waarschijnlijk nog niet zien tot je er een zip naast zet....

Old 06-03-2008, 16:08   #108 (permalink)
TKTuning

Tom.#86's Avatar

Quote:
Ik zit net even het regelement door te spitten en ik kan nergens die regel vinden over dat gaten niet groter mogen zijn dan 14 mm.
Is deze regel geschrapt of is die nog steeds van kracht want ik neem aan dat deze voorkap dan word afgekeurt.
Zal ik dan maar even reageren op mijn eigen scooter
Ik heb dit gedaan omdat ik niet netjes gaten in me kap kreeg. Het is ook puur om me radiateur van koeling te voorzien. Én moet nog gaas achter komen.

Ik vraag me ook af waarom jij je druk maakt om mijn scooter. Zolang het niet in het regelement staat hoef je jezelf toch ook aftevragen of het mag of niet.

Én nog wat, wat zouden grote koelgaten uitmaken, de machine moet alsnog 70 kilo zijn.

Tom.#86 is offline  
Old 06-03-2008, 16:10   #109 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

Quote:
tja wat is normaal, op het eerste oog zul je het niet eens zien en na dat ik het vertel zul je het waarschijnlijk nog niet zien tot je er een zip naast zet....
zolang het maar de orginele beplating is die erop zit.
Kenny is offline  
Old 06-03-2008, 16:12   #110 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

Quote:
Originally Posted by Tom.#86 View Post
Zolang het niet in het regelement staat hoef je jezelf toch ook aftevragen of het mag of niet.
klopt, alleen moet de scooter er nog wel orgineel uitzien. het is niet zo vrij als bij de sprints, mja dat hoef ik jou niet te vertellen

edit: aangezien je toch zo'n spellingsneuker bent reglement is zonder E ertussen
Kenny is offline  
Old 06-03-2008, 16:13   #111 (permalink)
AFCA !!

Berre#10's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
ik vind je brommert mooi hoor tom

Berre#10 is offline  
Old 06-03-2008, 16:17   #112 (permalink)
TKTuning

Tom.#86's Avatar

Quote:
aangezien je toch zo'n spellingsneuker bent reglement is zonder E ertussen

Tom.#86 is offline  
Old 06-03-2008, 17:02   #113 (permalink)

Paulus's Avatar

Quote:
Ik vraag me ook af waarom jij je druk maakt om mijn scooter. Zolang het niet in het regelement staat hoef je jezelf toch ook aftevragen of het mag of niet.

Én nog wat, wat zouden grote koelgaten uitmaken, de machine moet alsnog 70 kilo zijn.
Ik begrijp ook wel waarom je dit gedaan hebt, ik maak me hier alleen druk om omdat er vorig jaar de regel was 14 milimeter en niet groter.
Dat is dus dit jaar veranderd naar: het moet er "normaal" uit zien.
Maar met de regels van vorig jaar had jij dus niet mee mogen rijden.
En ik had zo'n soort idee vorig jaar al alleen toen mocht ik het dus niet uitvoeren vanwegen het reglement en nu zie ik jou dood leuk met gigantische gaten rond rijden, dan vraag ik me af of ik het dit jaar wel mag.

Daarnaast is het nu niet alleen voor mij maar voor alle rijders duidelijk dat het mag.
Iemand met een SP'98 kan dus nu bv z'n koplamp er uittrekken voor meer koeling...

Old 06-03-2008, 17:03   #114 (permalink)
Boerenschuur Tuning!

Sander's Avatar

Send a message via AIM to Sander Send a message via Yahoo to Sander
Quote:
Ik vraag me ook af waarom jij je druk maakt om mijn scooter.

Nou.. Ik zou het bijzonder vervelend vinden, als ik bij een crash van jou dus 16 ronden onder geel moet gaan rijden, omdat we je hele beplating van het circuit moeten rapen

thnx to: Boerenschuur Tuning & consultancy, Scooter Attack R/T, Fred Motoren Racing Team, Da-mol Tuning, www.fouteshirts.nl en van Rijs b.v. Stratenmakerij
Sander is nu online  
Old 06-03-2008, 17:15   #