![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#94 (permalink) |
|
racertje
|
ik lees net dat mn sportkeuring 2 raceseizoenen en/of 1 kalenderjaar geldig is, ik dacht eigenlijk 2 kalenderjaren..
weet iemand nog een goedkope mogelijkheid in de buurt van hoofddorp ? vorige keer in floriande heb ik de hoofdprijs moeten betalen. __________________ |
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
Sprinten of Racen
|
Quote:
omdat kenny zei dat de pakken groter uitvallen , mag je voor mij maatje 52 opzijhouden. is het mogelijk van te betalen op de 1ste race ??? __________________ |
|
|
|
|
|
#99 (permalink) |
|
|
Is er nu eigenlijk een datum gesteld tot wanneer Scooter Attack heeft om die uitlaten te leveren. (en dan bedoel ik letterlijk in nederland)
Want zeggen dat ze er aan komen kan ik ook maar dan ze zijn er nog niet. Zoals ook al eerder vermeld, ik wil er nog wel mee testen voor de wedstrijd en dan bedoel ik niet de dag ervoor. Kan me herrinneren dat de pakken ook niet nederland in mochten om een kleine papiere kwestie wat uiteindelijk nog best lang geduurt heeft. __________________ |
|
|
|
|
#100 (permalink) | |
|
racertje
|
Quote:
dus die is nu niet meer geldig, ook al zijn er nog geen 2 kalender jaren voorbij. zal het zsm in orde maken, heeft het nu om nu alvast de rest van de papieren op te sturen ? __________________ |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) | ||
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
Quote:
nee, dat kost je een extra postzegel en het maakt verder geen verschil. we kunnen de licentie niet eerder aanvragen als dat het papierwerk compleet is. __________________ |
||
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb even een opmerking aan diegene die zich niet geroepen voelen om even de gevraagde gegevens te melden aan mij over wie aanwezig waren bij de opnames van kassa!!!!.
Hebben jullie geen intresse ?? of is het luiheid ? wat ik hier voor wil zeggen is dat er een aantal mensen al geprobeerd hebben om wat te regelen. Nu neem ik het op me, en had eigenlijk wel verwacht dat er meerdere zouden reageren aangezien iedereen wel actief is op andere onderwerpen op het forum. Ik ga namelijk niet wachten! totdat iedereen een keer uit zijn winterslaap is ontwaakt of een keer zin heeft om wat op te schrijven. Ik doe graag me best voor diegene die wel graag wat willen ontvangen. En ik ga niet me best doen of achter de rest aanlopen die zich niet melden. Morgen gaat een nieuwe mail de deur uit! met de namen die ik heb ontvangen. |
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
scherpe opmerking idd paulus. er staat in het reglement namelijk niets over de afmeting van de koelgaten. wij vragen mensen altijd om het niet te gek te maken en een afmeting aan te houden van 20mm per gat. dit zou nog net kunnen, omdat het er nog "normaal" uitziet. anders toch maar reglementair vastleggen in 2009 denk ik, om discussie's te voorkomen.
__________________ |
|
|
|
|
#105 (permalink) | |
|
|
Quote:
, maar het is goed dat je het zegt dan hoef ik niet moeilijk te doen en kan ik gewoon doen wat ik in gedachte had voor mijn brommer ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#108 (permalink) | |
|
TKTuning
|
Quote:
![]() Ik heb dit gedaan omdat ik niet netjes gaten in me kap kreeg. Het is ook puur om me radiateur van koeling te voorzien. Én moet nog gaas achter komen. Ik vraag me ook af waarom jij je druk maakt om mijn scooter. Zolang het niet in het regelement staat hoef je jezelf toch ook aftevragen of het mag of niet. Én nog wat, wat zouden grote koelgaten uitmaken, de machine moet alsnog 70 kilo zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
![]() edit: aangezien je toch zo'n spellingsneuker bent reglement is zonder E ertussen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) | |
|
|
Quote:
Dat is dus dit jaar veranderd naar: het moet er "normaal" uit zien. Maar met de regels van vorig jaar had jij dus niet mee mogen rijden. En ik had zo'n soort idee vorig jaar al alleen toen mocht ik het dus niet uitvoeren vanwegen het reglement en nu zie ik jou dood leuk met gigantische gaten rond rijden, dan vraag ik me af of ik het dit jaar wel mag. Daarnaast is het nu niet alleen voor mij maar voor alle rijders duidelijk dat het mag. Iemand met een SP'98 kan dus nu bv z'n koplamp er uittrekken voor meer koeling... __________________ |
|
|
|