![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Paul....
De 14mm komt uit een discussie een tijd geleden.. toen werd er gezegd dat de SBO grotendeels het ISC-reglement zou overnemen. In het ISC-reglement is de 14mm regel wel van toepassing. De gaten in mijn voorkap zijn wat dat betreft reglementair voor de ISC... maar wie de neuk gaat er nu nog ISC-rijden ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#122 (permalink) | ||
|
|
Quote:
![]() Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
|
#124 (permalink) |
|
Sprinten of Racen
|
door mijn radiator zekers
geenidee , ma nog niks is zeker, maar ik ga die er vandaag ophangen met een speciale beugel , dus dan worde het passen en meten he , en indien nodig , dan kan ik altijd wat wegdoenmaar volgens paulus mag het. grtz __________________ |
|
|
|
|
#126 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
tis wel jammer dat de isc zo terug is gelopen. ik ben er altijd met veel plezier heen gegaan. het was altijd spannend ook al wist je dat er 99% zeker een italiaan zou gaan winnen. ik geloof alleen wel dat wij dit jaar deels schuldig zijn aan het niet doorgaan van isc spa. het 24 uurs weekend van ons is het weekend waarop normaal de isc gehouden wordt. mja er was niks anders meer vrij en wij waren eerder met reserveren. 2009 nieuwe ronde nieuwe kansen of malossi belgie moet het op een andere plek gaan doen, dat kan natuurlijk ook nog altijd. er liggen nog 2 mooie banen in belgie mariembourg en genk alleen zijn die voor ons niet te betalen. wij vinden +5000 euro per dag nog iets teveel en we mogen er niet rijden tot hier toe.__________________ Last edited by Kenny; 07-03-2008 at 08:12. |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) |
|
Sprinten of Racen
|
afgesleten knieblokken ![]() XD mijn rad komt van een piaggio 125cc, ik zit te prullen met het expansievat ..... en ik moet nog wat prullen eer ik een beugel heb en als die bv te ver naar voor staat dan kan ik dat simpelweg oplossen door gewoon 2 gleuven van ong 5 cm uit elke kant te halen. __________________ |
|
|
|
|
#133 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
wij mogen altijd beslissen iets af te keuren als er voordeel uit te halen valt ten opzichte van andere rijders en/of de veiligheid in het geding komt.
daarvoor is namelijk deze regel: 4: EINDBESLISSING 4.1 In alle gevallen die zich tijdens de wedstrijd voordoen, waarin dit reglement niet voorziet beslist de wedstrijdleiding. eigenlijk zouden we dus kunnen doen wat we willen er moet een reglement zijn om enige orde erin te krijgen. als je een reglement maakt waar echt alles in moet staan, dan zullen er velen afhaken. dan is het reglement net zo dik als de DIKKE V DALE en moet je eerst aan de hoge school afgestudeerd zijn. zoals het reglement nu is komen wij er met jullie wel uit. het zullen alleen van dit soort kleine dingen zijn die omhoog komen in een discusie. de rest van het reglement zit aardig op slot voor fraudeurs. __________________ |
|
|
|
|
#134 (permalink) | |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Quote:
Wat betreft de veiligheid ben ik het eens, wat betreft het voordeel behalen t.o.v. de rest: Daar doen we het toch allemaal voor? Net een iets snellere machine hebben dan de rest? (binnen het reglement) __________________ |
|
|
|
|
|
#145 (permalink) | |
|
SBO race
|
Quote:
![]() |
|