![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#189 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
![]() Maar je mag natuurlijk ook in t park oefenen.... __________________ |
|
|
|
|
|
#195 (permalink) |
|
Registered User
|
Beste rijders,
De trainingen van SOBW op 22 maart a.s. georganiseerd door WTC Brakel blijken samen te vallen met een belangrijke seizoensqualificatie van Tennisvereniging De Molenwiek in Brakel. Eind vorige week kwam er plotseling bezwaar op de aanvraag van vergunning voor de trainingen van SOBW in Brakel ingediend door de tennisvereniging De Molenwiek te Brakel. De terreinen van WTC en de tennisvereniging liggen naast elkaar. Het bezwaar van de tennisvereniging luidde: wij kunnen de bal niet horen cq ons niet concentreren i.v.m. het geluid geproduceerd tijdens de trainingen van SOBW. Een motor maakt nu eenmaal meer geluid dan en bal. In opdracht van de gemeente Zaltbommel moesten WTC Brakel en de tennisvereniging om tafel om tot een oplossing te komen, anders geen vergunning voor beide. SOBW is door WTC Brakel uitgenodigd deel te nemen aan dit overleg om een zo goed mogelijk resultaat eruit te slepen. Een moeilijke opgave, die het volgende compromis opleverde: Op zaterdag 22 maart kan er door SOBW getraind worden van 8.00 uur tot 13.30 uur. We hebben de totale rijtijd in het tijdschema kunnen handhaven, er kan vroeger worden begonnen, zonder pauze. Dit betekent wel: een uurtje vroeger je bed uit voor de tennisbal. Inschrijven begint al om 7 uur. Van 13.30 tot 15.30 is de kledingcontrole bij de TC-tent. Omdat er al zo weinig mogelijkheden zijn om te trainen, lijkt ons dit een goede deal. Na al onze inspanningen om de trainingen toch door te kunnen laten gaan, rekenen we je op jullie komst op zaterdag 22 maart . (Al is het een uurtje vroeger) De inschrijfkosten voor de trainingen bedragen 40 euro inclusief transponderhuur. |
|
|
|
|
#199 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
wij kunnen niet voorspellen wat voor nieuwe onderdelen er uit komen.
het reglement is gebaseerd op wat er in het begin van het jaar bekend was. als er nieuwe producten uitkomen, zullen we eerst moeten kijken of we dat toelaten. met veiligheid zal het weinig te maken gaan hebben, maar wel de betaalbaarheid van de klasse waar hij voor is opgericht. __________________ |
|
|
|
|
#200 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Ter info (staat ook in de mailing die zometeen volgt)
RIJDEN IN HET RENNERSKWARTIER = DISKWALIFICATIE Jammer, maar helaas was het zelfs niet eens nuttig meer om waarschuwingen uit te delen dus moet het met een harde regel. Dus niet stapvoets rijden of steppen of wat ook. Gewoon naast de scooter of pitbike wandelen ! Voor iedereen geldt hetzelfde, dus ook voor daginschrijvingen __________________ |
|
|
|
|
#201 (permalink) | |
|
|
Quote:
Ik heb hem nog niet kunnen lezen (ben nog aan het werk) maar ik heb voor morgen een testbank-afspraak en er is gezegt dat er vandaag een beslissing genomen zou worden... en aangezien ik gewoon 40 uur in de week werk blijft er niet veel tijd over voor het testen. Ik moet al een paar uur vrij nemen om optijd in lelystad te zijn dus ik hoop toch vanavond een nieuwe pijp te kunnen ophalen __________________ |
|
|
|
|
|
#202 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
de pijpen zouden vandaag of morgen afgeleverd moeten worden bij euroscooters. ze zijn gisteren verzonden iig. verder kunnen wij niets meer doen en zal er dus niets veranderd worden in het geval van de uitlaten. wij begrijpen goed dat mensen weinig tijd hebben op deze manier, maar wij gaan niets vrijgeven als ze er morgen of maandag zijn. als er nog helemaal geen duidelijkheid was geweest dan waren ze wel vrij gegeven.
__________________ |
|
|
|
|
#204 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Paulus toch, Kenny zegt toch dat het nu uit handen is van de SBO. Ik snap best dat je ernstig verlegen zit om een pijp, maar op een gegeven moment houdt het voor Kenny & Inne ook op. SA heeft de uitlaten naar euroscooters gestuurd. Het ligt nu dus in handen van het postorder bedrijf.
__________________ |
|
|