![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Ik kom ook niet echt bepaald langs amsterdam eigenlijk
En zin om het Zoetermeerse mtb parcour te gaan raggen heb ik ook niet aangezien ik vol spierpijn heb van een avondje voetballen. (dat valt toch best zwaar na het een half jaar niet gedaan te hebben )@ Sander, als jij voor frietjes zorgt ben ik er nog hoor ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#41 (permalink) |
|
Registered User
|
Zelf gebeunde rotor trekker, die dus in de 2 magneten greep en er toen eentje uittrok.
Net even nieuwe gehaald, grapje kost wel 88 euro. Ook maar meteen een goeie rotortrekker gekocht, en we kunnen weer vooruit ![]() Zondag dankzij de boerenskuur wel met 16,5 pk's aan de start ![]() Nog dat setje getest pronk? Ik was net bij twins en hij wist zeker dat het winst moest geven, je moet dan echter wel kleiner gaan in sproeier dus het mensel opnieuw afstellen. Bij mij hadden we dit ook wel gedaan maargoed, ik ben wel benieuwd wat het bij jou oplevert! |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
@ flip, ik mis 2,5 pk in mijn blok, die probeer ik eerst ff terug te vinden als je het niet erg vind
Ik neem je setje zondag weer mee...ben bang dat ik geen tijd heb gehad om het dan te testen, ondanks dat ik het graag zou willen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Registered User
|
Oké prima, je mag m nog wel eens testen als je wil. Ik denk dat ik het zelf ook nog een keer ergens probeer omdat hij er echt van overtuigd was dat het winst moest leveren.
@ paulus: ik heb zo'n twins inlaatsetje met een vforce membraan voor mina. Dat heb ik oa getest bij hun woensdag en bij mij gaf het verlies, maar pronk wilde hem graag nog eens testen dus daarom heb ik m daar gelaten ![]() |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
Registered User
|
Weet niet, de eerste keer gewoon losgetrild en te lang mee rondgereden daarna ofzo, dus grondplaat beschadigt en daarna kon ik m eigenlijk niet meer goed vastzetten, dat verzinken in het blok heb ik idd ook gedaan.
De schroefdraad is ook niet gaar want het blok is 2 races oud. Ik heb vandaag een neiuwe grondplaat gekocht en vast laten zetten met iets langere boutjes en goed borgingsmiddel, toenstraks een stukje gevlamd en nu blijft die wel vastzitten ![]() Dus morgen lekker vlammen ![]() |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
deze zomer wil ik ergens ( op een mooie/leuke baan) gaan trainen. dit ergens in noord frankrijk of aan de grens in duitsland. weet iemand een mooie baan, waar je met de scooter mag gaan rijden?
en hebben er misschien meerdere mensen interesse in zoiets? had namelijk al zoiets van twan gehoord dat hij hier ook wel interesse in had ![]() __________________ |
|
|
|