![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#129 (permalink) |
|
stage6 abuser
|
lekker weekendje wezen scheuren in france op het kartbaantje juvaincourt met voorheen promovario
dat is me toch een vette baan de meeste scooters rijden daar 1.09 ongeveer de baan is 1200 meter het is een beetje een kruising van spa en amsterdam.. echt retevet volgende keer als dat weer is ga ik zeker weer,voor mensen die een keer op een andere baan willen rijden ga hier een paar dagen trainen. de baan staat op pocketbike.be er zullen morgen ook wel fotos op staan !! effe filmpje van de baan __________________ Last edited by twan nelissen; 03-08-2008 at 23:33. |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) |
|
SBO race
|
Ook weer thuis.
Wat was het rete vet daar. Jammer wel dat er op vrijdag een achterveer afbreekt en zaterdag met endurance er iets klap zei in het blok. Wel 2de geworden in de 2uurs Endurance samen met Machiel. eerste half uur machiel gereden. daarna ik een ruim uur waarvan zeker 45min op een natte baan ivm vallende regen. door gereden op TT91 achter TT92 voor. Laatste 15-20min Machiel uitgereden. Banden wissel niet aan begonnen. omdat Je daar namelijk alle 5 de voorwielbouten borgen. kost veelste veel tijd. mensen die banden wisselen reden nog maar maximaal 6sec sneller. Zondag op de minibike in mijn klasse 4de geworden. |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
mijn verhaal komt ooit nog wel een keer nu eerst maar wat verder slapen, want kom net terug van de tandarts met een half verdoofde mond ![]() |
|
|
|
|