![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#157 (permalink) | |
|
van Donderen Timmy
|
Quote:
beter nog fotografe![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#162 (permalink) |
|
Banken? #6 EPC/RST
|
Ik heb even een vraagje, hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen! Ik wilde onze pakken maar eens een keertje in gaan vetten, zodat ze wat soepeler worden en we er langer plezier van hebben, maar heb al verschillende verhalen gehoord varierend van onder de douche ermee gaan staan, racepak maar een klein beetje nat maken, als ze droog zijn invetten, of als ze nog vochtig zijn invetten, iemand die mij hiermee kan helpen?
Bedankt! __________________ |
|
|
|
|
|
#163 (permalink) | |
|
Super Pitbiker
|
Quote:
dat heeft als enig nut dat ze je naar je lichaam gaan zetten, omdat het leer is. Je hebt wel vet om je pak te onderhouden, maarja, je valt er mee, dus veel nut heeft het dan niet ![]() |
|
|
|
|
|
|
#165 (permalink) | |
|
Super Pitbiker
|
Quote:
![]() maar als je dat doet om het schoon en netjes te houden, daarvoor hoef je het niet te doen ![]() |
|
|
|
|
|
|
#167 (permalink) | |
|
Super Pitbiker
|
Quote:
of op je zadel, maar dat los je dan op met benzine ..het mag gewoon nergens een zak worden want daar scheurt het eerst |
|
|
|
|
|
|
#177 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
hier heb je geen daginschrijving voor nodig... |