![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#241 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#242 (permalink) |
|
Shit for Brains
|
mijn citaat uit het sprint gedeelte
ik heb voor mezelf de knoop iig doorgehakt, dat ik er zelf mee wil stoppen. daarmee bedoel ik dus dat ik niet meer de kar wil trekken. wel wil/zal ik een adviseerende rol blijven werken, en het voortraject, contacten etc blijven doen samen met inne. er zal dus hard gezocht moeten worden naar aanvulling voor de huidige crew. na een aantal jaren van ons leven te hebben gegeven aan de scooterscene, willen inne en ik weer aan ons priveleven en toekomst gaan werken. de bestaande crew met aanvulling van nieuwe mensen, zullen een stabiele organisatie over gaan nemen, die een lang leven zal hebben, mits er mensen zijn die er met dezelfde passie, tijd en energie in stoppen. nieuwe mensen zijn dus nodig! Wat voor mensen heb je nou precies nodig. Het staat niet helemaal duidelijk omschreven, jij stopt er mee maar doet het voortraject (daaronder zie ik regelen vergunningen afspraken maken met banen en leveren van materiaal). Daarnaast ga je op de wedstrijddag niks meer doen begrijp ik. en daar zoek je dus mensen voor? Graag zie ik duidelijk omschreven wat je echt nodig hebt. En een toekomst perspectief of de SBO wel blijft bestaan. Misschien is het handig om het niet alleen op het forum te zetten.Maar ook eens op een wedstrijddag zelf. Want een hele hoop mensen zitte ook niet op het forum. __________________ |
|
|
|
|
|
#244 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
Lekker bijdehand/duidelijk aangekondigd .......???
Al met al, is dit dus een oproep, aan mensen die met medewerking van de bestaande crew & bestaande connecties met dealers & groothandels de "directie" van de SBO over willen nemen?? Ik zou intresse hebben, mits ik me dit jaar niet vol op school ga storten.. Wie weet als ik mijn HBO-diploma behaald heb.... __________________ |
|
|
|
|
|
#245 (permalink) |
|
Shit for Brains
|
Er wordt de hele tijd alleen gesproken over officials. Verder niet. Als ik het zo lees gaat het om meer functie die heel wat werk uit handen gaat nemen voor inne en kenny. Maak eens eens een opzetje wat je precies nodig heb en hoeveel uur dat inhoud. Een hoop mensen hebben een erg druk bestaan maar er is altijd wel wat te combineren. Maar dan moet het wel eens duidelijk wordt gecomminuceerd. Enigste wat ik al een jaar hoor dat er officials te kort komen. Maar als dat een reden is om te stoppen dan snap ik het niet helemaal. Hier zitten best wel mensen die wat willen doen want iedereen wil racen. En heeft er niets aan dat de SBO stopt. Terug gaan naar de SOBW zou kunnen maar niet als bijde partijen op de zelfde voet verder gaan. Dan bestaan er helemaal geen geen scooterrace activiteiten meer over een paar jaar. Desnoods pm je me maar en misschien kan nog wat betekenen.
__________________ |
|
|
|
|
|
#247 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
de mensen die ik vraag in hetzelfde topic zijn hetzelfde gebleven.
een groot deel van de bestaande crew gaat inne en mijn werk overnemen. baco's, tc leden, parc ferme en evt een omroeper is wat we zoeken. dit staat ook gewoon in dat topic, dus ik snap het probleem niet echt? als iemand intresse heeft en een mail stuurt, kan hij/zij van mij of degene die daar over gaat een uitleg krijgen. __________________ |
|
|
|
|
|
#248 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
.Ik zou in principe best willen helpen met de technische keuring van scooters 's ochtends om mijn steentje bij te dragen, ik weet niet of dat problemen geeft omdat ik tevens een rijder ben? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#251 (permalink) | |
|
Shit for Brains
|
Quote:
Anders dan, zijn er klussen die je in "deeltijd" kan doen daar hoef ik niet eens vergoeding voor. Ik kan gewoon niet de hele dag gaan vlaggen ofzo. Maar opruimen of een tent opzetten kan ik wel. Kom eens met voorbeelden van klussen die gewoon niet de hele dag duren. En waar we iedereen mee kunnen helpen. Misschien wordt het ook eens tijd om een vuiliniszak te verplichten. Want sommige mensen laten echt een tering zooi achter op hun plek. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#253 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
jij denkt dat een vuilniszak daar verandering in brengt? ik ben bang van niet.. |
|
|
|
|
|
|
#256 (permalink) | |
|
van Donderen Timmy
|
Quote:
maar omdat ik zelf altijd nog een pokke eind moet rijden kan ik niet to laatste moment helpen. vandaar dat ik geen podium rijd ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#258 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
![]() ![]() ![]() Nog even over de vuilniszakken, volgens mij was dat nog bij de SOBW dat je bij het inschrijven of bij het betreden van het terrein een vuilniszak in je handen gestopt kreeg. Dit werkte volgens mij best goed. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat niet iedereen zijn eigen teringzooi opruimt, maar misschien is het een idee. __________________ |
|
|
|