![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
| View Poll Results: Aanwezig bij de woensdagavondtraingingen ? (enkel SBO racers) | |||
| Ja, ik ben er woensdag 5 maart |
|
1 | 2.22% |
| Ja, ik ben er woensdag 19 maart |
|
7 | 15.56% |
| Ik kom beide avonden |
|
15 | 33.33% |
| Ik kom misschien trainen |
|
13 | 28.89% |
| Nee, ik kom niet |
|
9 | 20.00% |
| Voters: 45. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Training/Geluidsdagen 5 en 19 maart - Lelystad Circuit
Twee woensdagavonden kan er getraind kan worden voor SBO rijders op het Midland Circuit Lelystad.
Het programma is van 16:00 tot max 19:00 (ivm zonsondergang) 16:00 tot 16:15 rijden voor mensen zonder enige ervaring ( maakt niet uit welke klasse ) 16:15 tot 16:35 geluidskeuring 4 takt motoren 16:35 tot 17:00 vrije training voor goedgekeurde machine's 17:00 tot 17:15 rijden voor mensen zonder enige ervaring ( maakt niet uit welke klasse ) 17:15 tot 17:35 geluidskeuring 4 takt motoren 17:35 tot 18:00 vrije training voor goedgekeurde machine's 18:00 tot 18:15 rijden voor mensen zonder enige ervaring ( maakt niet uit welke klasse ) 18:15 tot 19:00 vrije training voor goedgekeurde machine's Deze tijden zijn met op/af rijden. Verdere info over de geluidskeuring volgt ter plekke. Ook rijders die in de vrij training boven de norm zitten zullen van de baan worden verwijderd. inschrijving ter plaatse: 10 euro per persoon en 5 euro transponderhuur. Dit is alleen mogelijk als er minimaal 10 man zijn die een transponder huren. __________________ Last edited by Razma : 04-03-2008 at 08:37. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#12 (permalink) |
|
de enige echte
|
zal even tegen inne zeggen dat ze het moet aanpassen.
zonder transponder is het 10 euro met transponder is het 15 euro de indeling hangt af van de aanmeldingen. totale tijdsduur is 3 uur. je mag alleen maar trainen als je aan de reglementaire geluidsnorm voldoet 98 dba voor scooters. pitbike's moeten met de verplichte demper rijden, of hun eigen systeem dat die dag wordt gehomologeerd. te hoog geluid is dus niet verder rijden!!! __________________ |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Registered User
|
Hoe zit het als je pitbike (tijdens het seizoen) met een daglicentie gaat rijden?
Kan je dan ook trainen op de 5e of 19e? Of kan dat niet zonder startlicentie en ben je er dus op aangewezen om een demper van de lijst te kopen ipv je eigen demper te laten keuren? |
|
|
|
|
|
#28 ( |