![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
| View Poll Results: Aanwezig bij de woensdagavondtraingingen ? (enkel SBO racers) | |||
| Ja, ik ben er woensdag 5 maart |
|
1 | 2.22% |
| Ja, ik ben er woensdag 19 maart |
|
7 | 15.56% |
| Ik kom beide avonden |
|
15 | 33.33% |
| Ik kom misschien trainen |
|
13 | 28.89% |
| Nee, ik kom niet |
|
9 | 20.00% |
| Voters: 45. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#36 (permalink) |
|
SBO Crew
|
Een transponder HOUDER kost 5 euro. dat word dan je eigendom net als een milieumat.
Deze HOUDERS kan je kopen op de trainingdagen. ook op de racedagen. Bij de race huur je een transponder van de SBO. zodat je zelf geen losse transponder hoeft te kopen. een losse transponder die de sbo gebruikt kost ongv 260 euro. Inschijfgeld bij per race bedraagd 50 euro dit is incl 5 euro huur voor de transponder. als je dus een eigen transponder koopt van ongv 260 euro. kost de inschrijving per wedstrijd 45 euro. |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
ik kan alvast mededelen dat er een maximum tijd van 1 uur en 30 minuten zal zijn om vrij te trainen binnen de 3 uur. de rest zal opgevuld worden met geluidkeuring en het proefrijden voor nieuwe aanstormende talenten.
er zullen 2 a 3 pitbike's klaarstaan om de jeugd op te laten rijden die nog geen machine heeft. als het nodig is zal er ook een voorrijder zijn om de kleine valentino's de lijnen te leren rijden. in deze groep kunnen de nu al ingeschreven onervaren rijders ook meerijden. de definitieve indeling komt 1 maart online. __________________ |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
Bedoel je hiermee de onervaren pitbike rijders, of de onervaren rijders algemeen (pitbike en stage6 beginners) ?? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
rrroyboy
|
Hallo allemaal!
Ik weet niet of dit het goede forum is om dit te vragen ![]() Maar ik heb een aerox met alles MHR en was van plan dit jaar mee te doen aan de sbo maar was te laat. Hebben jullie misschien nog tips voor me en/of dingen doe je aan je scooter moet of juist niet mag hebben. Laat het me plz even weten ! Alvast super bedankt ! Grts Roy |
|
|
|