![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
| View Poll Results: Aanwezig bij de woensdagavondtraingingen ? (enkel SBO racers) | |||
| Ja, ik ben er woensdag 5 maart |
|
1 | 2.22% |
| Ja, ik ben er woensdag 19 maart |
|
7 | 15.56% |
| Ik kom beide avonden |
|
15 | 33.33% |
| Ik kom misschien trainen |
|
13 | 28.89% |
| Nee, ik kom niet |
|
9 | 20.00% |
| Voters: 45. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Registered User
|
kan het niet gewoon een keer op een zondag gedaan worden ofzo ik moet er weer een halve dag vrij voor nemen en met mij vele meer denk ik en moet je komen of kan die uitlaat ook gewoon bij de eerste wedstrijd gekeurd worden
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#62 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
als iemand anders met hetzelfde uitlaat systeem komt en het wordt goedgekeurd hoef je zelf niet te komen. tevens zijn er al dempers die goedgekeurd zijn die je kunt kopen, dus ik snap je probleem niet.
als wij het op een zaterdag of een zondag doen, moeten we een volledige dag baanhuur betalen. __________________ |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Ik snap t zoieso niet waarom zelfs hierop commentaar is. Je mag al blij zijn dat je 2 keer op Lelystad terrecht kunt om kort te trainen. Dan neem je maar een keer een halve dag vrij, neem aan dat je dat wel over hebt voor je hobby/sport...
Ik kom woensdag even kijken, helaas kan ik nog (lang) niet rijden. Kenny of Inne: Kan ik evt woensdag m'n inschrijfpapieren/geld meenemen of liever via de post? __________________ |
|
|
|
|
|
#67 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Ik kom ook kijken.. Wilde eerst rijden, maar de sneeuw die op komst is, vind ik toch niks..
Ik neem foto-toestel mee, en zal ook wel op de baan wat foto's maken van de nieuwelingen, weet je gelijk hoe je op de brommer zit ![]() * sander onder pronk * __________________ |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
Volledig reglementair is die van mij wel
(is nog precies hetzelfde als toen die van jorick. was) baal alleen een beetje van de weersvoorspellingen Ze geven aardig wat regen af voor woensdag, en dan heb ik er niet echt zoveel zin in. Ik moet namelijk de scooter morgenavond nog op gaan halen, ding staat thuis maar ben nu op mijn kamer in Doorn. ik had hem gister ook wel al kunnen meenemen, maar ik was vergeten een verloopstekker te kopen voor de aanhanger, van 13p naar 7p. inmiddels heb ik die nu al geregeld ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
startnummer hoeft ook niet, alleen de machine waar je op rijd moet in de klasse vallen waar je licentie op is afgesloten. vanaf dat het om het kampioenschap gaat moet een machine volledig reglementair zijn. op een training moet hij alleen technisch aan het reglement voldoen en niet optisch.
__________________ |
|
|
|