![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
| View Poll Results: Aanwezig bij de woensdagavondtraingingen ? (enkel SBO racers) | |||
| Ja, ik ben er woensdag 5 maart |
|
1 | 2.22% |
| Ja, ik ben er woensdag 19 maart |
|
7 | 15.56% |
| Ik kom beide avonden |
|
15 | 33.33% |
| Ik kom misschien trainen |
|
13 | 28.89% |
| Nee, ik kom niet |
|
9 | 20.00% |
| Voters: 45. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#107 (permalink) | |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Niet zeiken.. gewoon foto's
![]() Heb 1 iemand op 53 sec. geklokt, meer weet ik niet, het was rete-koud, dus ben lekker met EW bij de mac wezen eten .De vinger-verf mobiel ![]() Quote:
![]() Sleutelpappa Bo met de trainscooter(s) 4-takt herrieding ![]() Zoetermeer ten top! __________________ Last edited by Sander; 30-06-2008 at 15:45. |
|
|
|
|
|
|
#108 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
leuke foto Sander
volgende keer kom ik even gedag zeggen was effe te druk met rondjes rijden ![]() Man, man , man wat was dit Vetttttttttttttt, ben helemaal in m'n nopjes, 1 keertje zachtjes op mij bek gegaan en geprobeerd 'leuk' rond te rijden. Was iniedergeval goed tof!! samen met, Eric (sonic tuning) Vasco en Tom aardig wat rondjes gereden. Eric en vooral Vasco gingen als een malle, wat natuurlijk ook een aantal schuivers en buddyducktape tjoening met zich mee bracht ![]() binnenkort, maar even ergens een dagje gaan trainen *aftermeet in de mac was ook weer gezellig *( zit nog steeds met een brede glimlach op mijn gezicht )__________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
Eric ( sonic tuning) ![]() Eric had helemaal niks tegen ons gezegd komt die daar ineens aanzetten met een stage6 Hok ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#111 (permalink) | |
|
|
gvd ik ben pas net een uurtje thuis ik denk dat ik de 19de maar vrij ga nemen of zo ik moet toch echt trainen voor lelystad, tenminste als ik een pijp heb.
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|