![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
| View Poll Results: Aanwezig bij de woensdagavondtraingingen ? (enkel SBO racers) | |||
| Ja, ik ben er woensdag 5 maart |
|
1 | 2.22% |
| Ja, ik ben er woensdag 19 maart |
|
7 | 15.56% |
| Ik kom beide avonden |
|
15 | 33.33% |
| Ik kom misschien trainen |
|
13 | 28.89% |
| Nee, ik kom niet |
|
9 | 20.00% |
| Voters: 45. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
![]() En dat tweede mannetje was echt geweldig haha! Leuk om te zien dat de echte jonge mannetjes al zo rijden! __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#122 (permalink) |
|
SBO race
|
bryan met dat wit blauwe pak komt uit de minibike scene. mannetje weet wel wat hard rijden is.
mijn dag kan niet meer stuk. lekker geknalt op de stage 6 zip. rijd nog steeds dus wat wil ik nog meer. op den duur ging het steeds beter. 19de maar weer rijden als goed is. |
|
|
|
|
|
#126 (permalink) |
|
Pitbike Privateer
|
Hoe zat het met het geluid van de gemiddelde Pitbikes?
En van de +10 mannen? Heb vandaag, net als de voorgaande dagen, in mijn nest/op de bank doorgebracht ipv de eerste meters van 2008 te kunnen rijden...... Ze belden gvd express nog van mijn werk ter controle of ik niet tóch naar Lelystad was..... next week es effe iemand daar tot de orde roepen. Heb meteen voor de 19e al vrij genomen, had 'm nou toch al aan de lijn... __________________ |
|
|
|
|
|
#134 (permalink) |
|
Registered User
|
Was een erge leuk avond.. Voor het eerst op de Pitbike buiten ( De nummer 76 met de nitro helm..) En ik moet zeggen het ging erg lekker en hard!! Had eerst teveel DB's toen maar nieuwe snelle pijp gekocht en meteen top..
![]() Iemand nog foto's gemaakt? Of kan ik ze mischien ergens kijken heb toch iemand op de baan veel foto's zien maken Vind foto's altijd leuk ![]() Tot de volgende avond dan ben ik er zeker weer Groetjes Melvin! |
|
|
|
|
|
#139 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
nog paar pix toegevoegd
http://www.stichtingsbo.nl/SBOfotos/...008/index.html __________________ |
|
|
|
|
|
#140 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Als ik die foto's en die reacties zo zie begint het echt weer te kriebelen! Damn..ik ga er zeker weten de 19e zijn...moet gewoon knallen! Hopen dat er dan ook iets meer mensen zijn die vooraan gaan meerijden zodat we kunnen zien of onze blokjes een beetje vooruit komen
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
leuke foto's
![]() ik zie eigenlijk niet of ik er wel goed op zit ![]() *zeurknop on* toevallig niet nog 1 foto'tje( of meerdere ) van mij ![]() *zeurknop off* ![]() ik probeer er de 19e ook weer bij te zijn, hoop dat dat gaat lukken ivm verplichtingen op school ![]() Ilonka had toch ook nog foto's gemaakt Vas? __________________ |
|
|
|
|
|
#143 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
klopt, heb er ook al 1
![]() maar kan niet echt zien of ik er goed op zit oid. ![]() en nee was volgens mij niet de moeite waard, maarja wat wil je van een beginneling ![]() edit: zaterdag even vrij vragen voor zaterdag 22 maart, dan is er namelijk ook de mogelijkheid om te trainen op spa ![]() ( moet alleen zorgen dat ik hem dan niet de vernieling in crash, want dan kan ik er de 1e wedstrijd niet bij zijn )__________________ |
|
|
|