![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
| View Poll Results: Welke baanlayout | |||
| Kenny's |
|
18 | 33.33% |
| Ralf's |
|
36 | 66.67% |
| Voters: 54. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
www.rtsracing.nl
|
veldhoven
jaja na een regenrace op lelystad gaan we ons hopelijk op maken voor een droge, zonnige race op veldhoven
![]() IK heb er al weer zin in ![]() Maar zoals op de foto te zien is zijn er denk ik twee verschillende manieren om het circuit te rijden heeft iemand al een idee hoe wij gaan rijden ![]() Last edited by Richhie; 17-09-2007 at 18:46. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) |
|
Pino 4 shizzurrr
|
ik heb er getrained ramon en het is echt een mickey mouse baantje,asvalt is niet al te best daaro.
dus weet niet waar je het er uit op maakt dat het een mooie grote baan is .. ![]() want dat is dus niet zo..het komt er echt aan op sturen.. verder wel een leuk baantje ligt me wel. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Pitbike Cowboy
|
Quote:
vergeleken met dat onderste wel groot. maargoed ik kan niet wachten de bike staat onder tussen weer te blingen in de schuur. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Pitbike Privateer
|
Quote:
Ik ben net een half uurtje wakker.... heb nog nix gedaan. Heb ook zin in Veldhoven; vlakbij, 20 min rijden of zo. Zal wel druk worden rond (hoop niet ín ) de camper; veel familie/kennissen/collega's hebben al geinformeerd wanneer er eens een race in de buurt zou zijn.Eerst maar eens bike cleanen en kijken wat het probleem nou was. Zal noodgedwongen ergens illegaal moeten gaan proef rijden.... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Pitbike Cowboy
|
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ow dat hoeft niet illegaal hoor, op ons forum organiseren we regelmatig een training in Lelystad of pottendijk of soms op een andere banen. __________________ Last edited by wolfracing.nl; 23-07-2007 at 15:05. |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Pitbike Privateer
|
Quote:
Maar het grootste probleem is dat ik de komende 3 weken VERPLICHT 12u per dag moet werken..... dan blijft er weinig vrije tijd over. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
ik heb er nog een paar bochten bijgetekend
veldhoven.jpg mogen de rijders hier zelf beslissen welke ze willen rijden __________________ |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Registered User
|
ik denk dat de variant van ralf het beste is, anders word het ene nog korter stuur baantje, bedenk je ook dat deze baan niet zo breed is, en op de onderste rechte stukjes kan je nog mooie uitrem inhaal acties maken, hebben.
dus die variant lijkt me beter. ps. ik denk dat alleen mensen die op deze baan al gereden hebben hier het beste op kunnen reageren, want van foto lijkt hij veel groter en mooier. ps2. wat arnoud zecht klopt, dit is een mooie baan voor de 50cc (ik keek net vorigjaar was mij topsnelheid met de std scooter 92km/h) maar voor een 70cc word dit een erg tricky baantje, hobbels uitkomen van de bocht, negatieve wegverkanting, smal,....... Last edited by RoP#52; 26-07-2007 at 21:44. |