![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) | |
|
|
Quote:
Onderdompelen in demiwater en zorgen dat al het suiker weg is. Vervolgens 2 weken laten drogen en NIET aanzetten. Niet op de kachel.Dan duimen of hij het doet. __________________ Last edited by Xander; 30-08-2008 at 13:44. |
|
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
«®†Ï溇ҵ•Í·±›¢¿
|
De ipod was aan het spelen maar op dat moment had ik de hoofdtelefoon niet op.
nu heb ik de ipod open gedaan en hier en daar zie witte restjes.. Ik hoop dat het gewoon "suikerneerslag is.. dadelijk eens aan de slag met tandenborstel (ultra soft, voor gevoelig tandvlees)! __________________ |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Jack & Jones slut
|
Oke ik heb echt een wazig probleem met mijn macbook.
Als ik mijn externe hdd aansluit die het de afgelopen maand gewoon normaal deed, slaat mijn mac op hol. Hij slaat de ' toets continue aan en mijn muis gaat op menutje's de hele tijd naar beneden en bij web pagina's scrollt hij automatisch naar beneden. Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen? Usb poorten wisselen heb ik al geprobeerd, opnieuw opstarten en het nv en pram legen ook al. Thnx __________________ |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Registered User
|
heb net een game gedownload voor de mac. Maar geen idee hoe ik het moet installeren. Het zijn allemaal .rar bestandjes en 1 .iso bestad. Bij de uitleg staat dit:
nformation Beyond a roster update and a couple of small additions, there's little to Madden NFL 08 on the PC to make it worthwhile to anyone who bought last year's game Website http://www.easports.com/maddennfl/home.jsp How to 1. Unrar 2. Mount or burn/toast 3. Install 4. Play Serial = 1GF7 VP2U THEB LADE BLA1 Serial = 1SBB F822 THEB LADE BLA2 hoe werkt stap 2?? |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Registered User
|
deamon tools downloaden (freeware)
dan krijg je een soort virtuele schijf bij "deze computer" dan laad je die iso in deamon tools, dan denkt je pc dat je de cd errin hebt gestopt, en dan begint ie. edit: of je brand die iso gewoon op een cd/dvd __________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Registered User
|
volgens een forum zit er standaard al zon programmatje op een mac. Ik moet gewoon dubbelklikken op het iso bestand. Dit heb ik net gedaan en dan onstaat er idd een virtuele schijf. Als ik dan vervolgens op het nieuwe bestandje druk staat er:you can't open the application because it's not supported on the architecture:S
|
|
|
|
|
|
#53 (permalink) | ||
|
|
Quote:
Quote:
Algemeen probleem? __________________ |
||
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
Registered User
|
, http://www.adiumx.com/Vooral die Dock icons zijn lachen! Afgelopen weekend ook nog een Imac 20" er bij gehaald, kreeg er gratis een geheugenkaart update bij. Was mooi meegenomen! Maar wat een verschil tussen een 20" en 24" .. zo zeg.. |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
#130 Little Bastard
|
weet iemand de oplossing hiervoor : ??
ik heb net een of andere top 1000 gedownload, als ik dit nu naar Itunes kopieer dan ziet itunes alle 1000 liedjes als losse albums ed dus worden er ook 1000 cover aangemaakt en moet ik tering lang zoeken tussen de ''cover flow''. zit er niet ergens een functie dat ik alles kan selecteren en kan aangeven dat ze allemaal bij 1 album horen en ik dus maar 1 cover plaatje zie in de cover flow ??? beetje duidelijk ??EDIT: laat maar, tis al gelukt.... ![]() Last edited by BartB.; 17-09-2008 at 15:02. |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Registered User
|
Boot camp starten, partitie aanmaken waar je je windows op wilt installeren en dan windows cd erin mikken.. spreekt allemaal voor zich wanneer je boot camp start..
Waar je wel even op moet letten met het installeren van je windows, dat je de partitie goed formatteerd Verders spreekt het allemaal voor zich.. __________________ |
|
|
|