![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Fucked
|
Assassin's Creed
Heb een paar filmpjes gezien van Assassin's Creed op YouTube , en vond het er erg gaaf uitzien. Is het wat ? Fijner op de PS3 of PC ? Ik denk zelf namelijk PS3 vanwege de 3rd-person-view ? Mja , weet nog vrij weinig over het spel , maar het leek me erg tof. Goeie graphics en zo. Iemand opmerkingen / suggesties ?
__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#8 (permalink) |
|
ScaR ?
|
Ik heb 'm ook op de pc, ik vind um wel lachen opzich, alleen is mijn pc nou niet bepaald de snelste om deze game goed te weergeven
![]() PS3 heb ik niet, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de pc, aangezien ik toetsenbord en muis gewoon fijner vind werken... Voor kwaliteit vind ik de PS3 beter, aangezien deze spellen standaard op prachtige graphics uitbeeld ( m.a.w. geen 'dikke' pc nodig ) __________________ Last edited by Scarrie; 10-04-2008 at 14:48. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
aerox verslaafde
|
at the 360,
het is een vernieuwend spel vindt ik in het gerne ,en speelt ook wel strax. graphics zijn gewoon de standaart voor vandaag de dag. het spel wordt nogal eentonig naar ongeveer 2 3 uur spelen. ikzelf heb het spel binnen 8 uur uitgespeeld,maargoed tegenwoordig speel je zowat elke actie game wel uit in een tijd van 8 uurtjes aan elkaar spelen. verder vindt ik het het spel zijn geld niet waard voor dat geld vindt ik dat je binnen 8 uur wel snel uitgekakt bent ,aangezien de normale gamer niet alle vlagjes gaat verzamelen in het spel enz want daar ben je wel een paar uurtjes mee bezig. zowiezo er zit geen multiplayer op dit spel wat bij zo een korte storymode toch egt wel een must i dan vindt ik. over de story mode kan ik maar 1 ding zeggen dat het een hele goede verhaallijn inzit MAAR het einde is compleet open oftewel dat zuigt gewoon want persoonlijk heb ik het wel een beetje gehad met die triologie spellen van tegenwoordig om alleen maar zoveel mogelijk geld te verdienen. conclusie: goed spel maar zijn geld niet waard, omdat hij geen multiplayer heeft en te groot open einde heeft. mijn advies is als je het voor de storyline doet aangezien dit spel geen multiplayer heeft koop dan een spel zoals ,bioshock heb je pas een storyline die wel zijn geld waard is. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Enorm overgewaardeerd spel. Het ziet er prachtig uit, maar je moet elke keer hetzelfde doen, het hele spel door. Dan kan je het hele spel nog vlaggen etc verzamelen, maar dat laat je ook snel liggen denk ik.
Had veel meer kunnen (moeten) zijn mi. __________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
:: | SSR NRG | ::
|
omdat first/third person games niet thuishoren op een console. ik wil niet aanwijzen welke kant ik op wil gaan kijken en stoppen met die kant aanwijzen als ik ben waar ik zijn moet, maar gewoon de quick response hebben van een muis. __________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
rw-racing.nl
|
Assassins_Creed_REPACK_CLONEDVD-PROCYON
Het heeft even geduurd maar er lijkt net een werkende pc versie te zijn uitgebracht (vorige releases liepen allemaal bij lvl 3 vast). edit: Assassins.Creed.REPACK-RELOADED ![]() __________________ Last edited by Rudy_W; 08-04-2008 at 15:39. |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
:: | SSR Vuurvos | ::
|
Kzat ook ff vast met Assasins creed..toen maandje of 2 niet meer aangeraakt.
Gisteren was ik ziek thuis, toen weer eens geprobeert. Echt een nice spel. Het is wel iets dat je in 1 ruk moet uitspelen anders mis je heel het verhaal ![]() Btw marcel je moet gewoon naar zon deel van de stad dat op je map nog geblurred is ofzo denk ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|