![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
B R O E M !!
|
Exchange server
Ik ben een beetje orienterend bezig om een exchange server te gaan draaien.
Ik werk veel op verschillende computers/laptops en wil eigenlijk altijd overal al m'n mail & agenda bij de hand hebben. Ik heb 1 IMAP account lopen en verscheidene pop accounts. De IMAP account houdt netjes bij welke mailtjes ik geopend heb en verwijderd, de POP accounts niet. Als ik deze open op de ene pc is hij op de andere pc foetsie. Is het mogelijk dmv Exchange dit op te lossen? Dus mijn pop & imap accounts & agenda bundelen via exchange en dan alles in 1x naar binnen trekken? Kan dit op alle windows versies draaien? __________________ Last edited by PvdH; 24-04-2008 at 17:07. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
*tip.
Je kan outlook instellen dat de mailtjes ophaald EN Op de server kan laten staan(voor x aantal dagen), misschien is het mogelijk om ze dan nog eens onder een andere outlook op tehalen. *optie 2. Een online e-mail server gebruike freeware, zoiets bestaat wel ik heb alleen geen idee hoe het het, dan heb je gewoon ONLINE en overal via een website een outlook look a like. Maar exchange moet het ook kunnen natuurlijk ook buiten je eigen netwerk om maar dit is iets complexer |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
B R O E M !!
|
Goed.. ook maar even proberen.. heb nu een oud pc kastje.. zometeen wireless maken kan ik hem overal in huis wegstoppen.. ben benieuwd! Dan Kerio e.d. erop knallen en testen..
Ik hoorde alleen over Kerio dat je moest opletten hoe je m instelde anders kon iedereen je box volspammen ofzo? __________________ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
RsB member
|
Quote:
Dat is bij Exchange ook zo ![]() Heb je Kerio middels al draaien? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
was Freezer
|
Kan je niet een eenvoudige exchange tutorial vinden? In elk geval relaying moet je op letten, en kijken of je provider uberhaupt toestaat dat je een eigen mailserver mag draaien.
Exchange + Outlook Web Access is erg handig Ik gebruik het niet thuis, maar op werk bevalt het goed.__________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|