![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#13 (permalink) |
|
Registered User
|
Gister even gehaald, vind er niet zoveel aan + dat het echt schijt irritant is dat er de hele tijd word *ingegrepen* rij je een bocht in, ik wil er met 200 doorheen, remt dat ding helemaal af naar de 150 ofzo... Komt zkkr door die tractie control? Hoop dat het orginele spel wel wat beter word als dit...
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |||
|
Fucked
|
Quote:
![]() Quote:
Niet het volle spel.Quote:
We moeten er maar aan wennen. ![]() Mja opvoeren kan ook , maar dan moet je heel Prologue uitgespeeld hebben. Dan kan ja alles aanpassen. Gewicht en zo , vermogen etc. Niet echt turbo erop oid. ![]() |
|||
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
ZX6R
|
Quote:
Dit is mijn mening he IK vind het lekker rijden zonder, maar das peroonlijk mening...__________________ |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Alles is voor bassie
|
Quote:
Ik heb prologue bij mn ps3 gehad heb hem nog nooit gebruikt... heb em ooit 1 keer bij mn broer gespeeld had het na 1 rondje al gezien.. geef mij de complete versie maar! blijft toch altijd 1 van de beste spellen!! ![]() __________________ |
|
|
|
|