![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#4 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Vraagje;
Ik heb een MCE op een oudere Socket A (462 ? ) draaien. Athlon XP 1800 + 1.51 ghz (my system) Met 1gb ram. Nu kijk ik er via MCE tv op etc. En vaal tegelijkertijd downloaden. En het gaat dan happeren. Ik denk dat ik beter 2gb ipv 1gb Ram kan hebben. Heb ik het juist? (mijn mobo kan max 2gb btw, ook enkel ddr en volgens mij niet PC3200) __________________ |
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
VW Member
|
Quote:
Kijken ze em maar ff na ofzo, mn brander doet ook vaag namelijk.. Kan geen DVD's meer schroeien..:S __________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Nu ook een GC slet..
|
Ik wil nieuw schermpje voor m'n pc, en ook meteen een tv... combineren dus.
http://www.plasma-discounter.nl/sams.../art/12153.htm Dit een beetje een chille optie ? Prijs staat me wel aan. ![]() Scherm komt op afstand te staan hoor, ik zit niet met m'n neus er boven op ofzo ![]() __________________ |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
SBO crew
|
daar kun je wel wat aan doen
![]() als het goed is zit er onder je cijfertoetsen nog verschillende tekentjes in het blauw geloof ik.. bij je Windows knop onderaan je toetsenbord zit een FN knop.. ook in het blauw.. als je die ingedrukt houd en ergens het pijltje naar boven op beneden in drukt (cijfer 6 of 7 geloof ik) gaat je beeld lichter of donkerder ![]() dat is tenminste bij mij zo __________________ |
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
-=*MpM*=-
|
Weet iemand of het mogelijk is je e-mail folders op te slaan?
Ik wil namelijk mijn harde schijf weer eens gaan formateren, alleen dan is al mijn e-mail weg? Ik gebruik Planet internet in MS Outlook. Ik heb onder Inbox allemaal mappen aangemaakt. Echter als ik inlog via Planet Webmail zie ik deze folders en e-mails niet, in Planet Webmail zie ik wel de mailtjes die nieuw zijn binnen gekomen. Dus is het mogelijk mijn bestaande e-mails uit outlook extern te kopieeren? Kon zo gauw niks vinden. __________________ |
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Remma & Denna
|
Ik kan je genoeg info geven, plaats anders je PC specificaties even want je kan wel een snelle videokaart in je PC stoppen maar als je processor daar te traag voor is schiet je daar weinig mee op!
![]() En Crysis is een geval apart natuurlijk, om dat op hoge instellingen te kunnen spelen heb je gewoon een redelijk high end systeem nodig. ![]() Wat is je budget voor een videokaart? ![]() |
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
SBO crew
|
ik heb vandaag 2 nieuwe onderdelen voor mn nieuwe pc binnen gekregen
![]() niet al te duur maar toch leuk om mee door te gaan.. AMD X2 6400+ 3,2gh Asus M2N-sli deluxe dit same voor 227,- ![]() mijn werkgeheugen komt er nog aan: Corsair XMS Pro series 4-4-4-12 met ledjes het oog wil ook wat en aangezien ze niet meer zo duur zijn (43,-) neem ik deze.. alleen zit er een gruwelijk lange levertijd op vanuit Corsair zelf..iemand toevallig een idee hoe da komt? als videokaarten heb ik nog mijn oude setje: XFX 7600gt xxx in SLI. lijkt me wel een leuk midrange pctje beetje gamen.. en de andere standaard dingen __________________ |
|
|
|
|
#26 (permalink) | ||
|
Remma & Denna
|
Quote:
De HD3870 of HD3870X2 in Crossfire of CrossfireX doen het niet zo goed in Crysis als de Nvidia kaarten in SLI... ( Dan heb ik het over het verbeterde SLI in de 9 serie ) Crysis maakt niet zo goed gebruikt daarvan!3D mark 2006 zegt niet zoveel over de prestaties ingame, CrossfireX doet het niet zo bijzonder goed in een hoop spellen omdat het niet ondersteund word. ATI kaarten gaan over het algemeen wel ( veel ) harder in 3D Marks.... Quote:
Ik heb ze hier beide op de PC staan. Waar COD4 ophoud met grafische instellingen gaat Crysis weer echt VEEL verder. COD4 maxed speelt goed met midrange kaarten maar ziet er bij lange na niet zo mooi uit als Crysis op high/very high in DX10! De Crysis engine is ook ontiegelijk veel zwaarder dan die van COD4, echt een hele complexe engine. Last edited by Vissa; 31-03-2008 at 22:25. |
||
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
rw-racing.nl
|
COD4 gaat maxxed idd verder, maar crysis @ low draait hier gewoon ruk (25-30 fps is te weinig) en ziet er slecht uit (blokkerig etc) COD4 kan ik probleemloos op medium draaien en ziet er dan stukken beter uit als crysis!.
Zelfde verhaal met wat nieuwere kaarten die COD4 probleemloos max kunnen draaien, maar met crysis amper op high kunnen spelen zonder naar een diashow te kijken. __________________ |
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Remma & Denna
|
True, mja goed zo zijn er wel meer games geweest waar de hardware gewoon nog niet tegenop kon. Als er straks Crysis op very high gedraaid kan worden sta je echt verbaasd te kijken naar de graphics. ![]() Over 3 maanden komt ATI met hun nieuwe serie kaarten die ver voorbij de huidige ka |