![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik zit met een probleempje. Ik heb de demo van ghost recon advanced warfighter geinstalleerd. Nu wil ik hem weer van me laptop afhalen. Dus configuratiescherm -> software verwijderen. Ook geprobeert om door de installatie opnieuw te doen zodat hij hem eraf haalt. Bij beide gevallen duurt het zo ontzettend lang en blijft het uninstal scherm hangen ofzo. Zo'n balkje wat niet verder gaat. Kan iemand mij helpen hoe ik het er wel afkrijg?
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) |
|
Registered User
|
Wat is een beetje en goede laptop van zo'n 500 Euro? Mn broertje heeft een goede computer, maar hij wil er een laptop voor school bij, en die mag max. ongeveer 500 Euro kosten. Ik weet dat je voor dat geld niet heel veel krijgt, maar dat hoeft ook niet
Hij zal hem bijna alleen maar voor schoolwerk gebruiken..__________________ |
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
slaat kant noch wal
|
Torrents zijn perfect als je een goede tracker hebt. En die sites al piratebay zijn wel aardig als je iets specifieks zoekt maar niet als je al het nieuwe spul aangeboden wilt krijgen.
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
Fucked
|
Quote:
![]() Nee hoor , ik ga altijd naa Google , typ ik in met wat ik wil , avi erachter oid , en dan gewoon de sites afgaan. Als ik een site pak , pak ik Torrentz.com , die zoekt alle andere bekendere sites op. En btjunkie,org , die heb vaak dingen die Torrentz.com niet vindt. Hoop dat je er wat aan heb. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
slaat kant noch wal
|
Quote:
Op publieke sites als btjunkie staat weinig nieuw spul.__________________ |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
rw-racing.nl
|
Quote:
Voor het echte goeie mp3 werk moet je gewoon een ftp site hebben, maar daar is lastiger aan te komen .__________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
ookwel Dion!
|
Nieuw pctje besteld via me werk, gaat dus met wat korting en zonder btw. mooie deal.
P182 Antec ![]() AP241Wd 24" Widescreen LCD Analog&DVI (with HDCP), 3000:1, 5ms, glossy black ![]() Core 2 Duo E8400/3.00GHz FSB 1333 6MB ![]() MB P5KC LGA775Intel P35ICH9 ![]() HyperX/4GB 800MHz DDR2 Non-ECC CL5 kit2 Asus VGA EN9600GT HTDI 512M DDR3 256 bit DVI-I ![]() voeding moet ik zelf nog ff halen, iets van 550 watt met modulaire stekkers ![]() __________________ |
|
|