![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
het is ook 2 gb die klokken nooit zo lekker over als 1gb, en ik wil mischien ooit nog meer sticks erin dus wil ruimte over houden!
en check dit, hier klokken ze wel goed over, scroll naar onder: http://www.pro-clockers.com/review.php?id=281&page=3 |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
Fryslân Membert
|
Ik heb een probleem ....Nu heb ik eindelijk Setfsb aan de praat gekregen, maar als ik hem bijvoorbeeld met 5 Mhz omhoog zet...loopt ie direct vast.
Kan het wezen dat mijn moederbord gelockt is ofzo...aangezien ik in de bios niet omhoog kan?? Gaat om een Oldskool chipset ![]() P4m800ce (MSI moederbord) Intel P4 3,00 HT (prescott) 2x 1024 Kingston Hyper X Komt binnenkort wel een andere pc ...maar wou ff zien wat hier nog uit te halen was ![]() Edit: tiss al gelukt ...moest Ultra aanvinken ...CPU Loopt nu @ 3,1 Ghz , vanmiddag eerst ff om een andere cooler.Last edited by A.rnoldK; 03-01-2008 at 15:05. |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
hoi
|
hey,
ik wil een nieuwe pc samenstellen (vooral game pc) maar zit met een aantal twijfel gevallen zouden jullie daar jullie je mening/ervaring op willen geven en waarom ik die of de andere moet nemen .deze: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz 8mb of Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 4mb? dit is het lijstje tot nu toe wat vinden jullie ervan en zijn de onderdelen wel goed in samenhang? genoeg voeding enz ![]() Behuizing: Antec Nine Hundred black miditower Power Supplies AXP Powersupply ATX 630W Retail SLI, SATA, Dimension mm(163x150x85) 20+4 pin Moederborden: XFX nForce 680i SLI, nForce-680i SLI, Socket-775, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 Processoren: ???nog te kiezen Geheugen: Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 2048MB Kit w/two CL5 1GB Dimm's, E.P.P and DHX Graphics Cards: MSI GeForce 8600GTS 512MB Diamond Plus, PCI-Express, DVI-I, HDMI, HDCP Extra Graphics Cards for SLI: MSI GeForce 8600GTS 512MB Diamond Plus, PCI-Express, DVI-I, HDMI, HDCP Harde Schijven: Hitachi Deskstar T7K500 500GB SATA2 16MB 7200RPM edit: al de onderdelen heb ik van komplett af en het komt te draaien Vista (pro) __________________ |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Remma & Denna
|
Quote:
Ik zou wachten op de E8400 of E8500 als processor.... Verder zou ik geen 680i bord nemen maar een 780i als je SLI wilt gaan draaien, en dan absoluut geen 8600GTS in sli! Dan is een 8800GT nog beter, stop daar 2 van in SLI... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
Remma & Denna
|
Was de laatste, heeft me 319 eutjes gekost... ( Informatique )
Alternate heeft nog wel andere merken van de GTS alleen nog een 10tje a 20je prijziger.... Ik werd gek van die wachtijden, er zit ook nog totaal geen verbetering in de leverbaarheid van de GT..... |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
die teering leiers bij azerty zijn ook weer lekker bezig, ik heb mijn 4x1 GB ram strookjes Retour gestuurd en wou mijn geld terug(meteen toen ik het had heb ik het gemeld)
Nu na 3 weken is het pas voor elkaar alleen nu zijn die prijzen gezakt met 13 euro, en krijg dus 13 euro minder terug dan wat ik er voor betaald heb ik heb zoveel gemaild en elke x krijg ik pas een antwoord mailtje na 3-4 dagen, die after-sale service is daar zo bagger ![]() |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
omfg kyle!?
|
Is het wettelijk wel legaal om zoiets te doen van azerty, dus 13 euro ps minder overmaken. Ze zijn gewoon nieuw toch, ongeopend enal?
3-4 dagen is misschien een beetje lang voor een webwinkel, maar je kan niet verwachten dat ze binnen 3-4 uur antwoord hebben. |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
ja gewoon nieuw, en dat hebben ze ook zelfs in een mail nog eens gezecht:
we hebben uw rma ontvangen. Aangezien het produkt er nog als nieuw uit ziet, is besloten u 100% van de dagwaarde terug te geven. vind het gewoon zo kut, heb mijn hele pc daar gekocht (1200 pleuros) en dan flikken ze je zoiets, ook al is het maar weinig geld. |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
omfg kyle!?
|
Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer. Zoals eerder gezegd wil ik een nieuwe "game" pc bouwen.
Nu ben ik van het plan afgestapt om een 8800GT tenemen door de levertijden en dat ik dan ook eigenlijk een 780i chipset wil met nieuwe intel processor. Ik ga dus voor de 3870 in crossfire icm met een x38 moederboard en een E6850 processor. Nu heb ik alleen een probleem met die moederboards en het geheugen. De moederboards ondersteunen allemaal ddr3 en pc6400 en ik kan nergens een geheugen vinden die dit beide heeft, eigenlijk alleen ddr2 die pc6400 heeft of ddr3 die een hoger pc8xxx heeft. Nu had ik zelf het volgende samengesteld bij salland-automatisering: Behuizing Antec Behuizing P190 Zwart, 1200 Watt, Linked, 5 X Processor Intel Core 2 Duo E6850 3.00 GHz, 1333 MHz, 4 MB , Boxed Moederboard GigaByte Moederbord GA-X38T-DQ6 Harddisk prim WD HDD Raptor 74 GB, 10.000 Rpm, 16 MB, S-ATA/150 Harddisk sec Samsung Spinpoint T166 400 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 GFX-kaart 2x Club3D VGA Radeon HD 3870 OC Heatpipe 512 MB Soundcard Creative SoundBlaster X-Fi XtremeMusic OEM DVD-rewriter Samsung SH-S203N S-ATA, Bulk, Zwart DVD-speler Samsung SH-D163A 16 X, 48 X, SATA, OEM, Zwart Proc koeling Thermalright Ultra-120 Extreme Aluminium Koelpasta Arctic Silver 5 Koeling 3x Scythe S-Flex Case Fan 120 Mm 8,7 dB Cardreader Apacer Cardreader 16-in-1 Zwart Dit is totaal € 1568,98 zonder het geheugen. Wat mij een goede prijs lijkt. Welk geheugen past hier dus wel bij?? Raden jullie nog wat anders aan? of nog wel te wachten op een 780i en nieuwe processor. |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
omfg kyle!?
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
Remma & Denna
|
Jou moederbord ondersteunt alleen DDR3 1600 mhz, dat is PC3-12800
Dat is DUUR geheugen, dan kun je beter een ander bord zoeken die DDR2 ondersteunt, gigabyte heeft ook een moederbord die zowel DDR2 als DDR3 ondersteunt... Verder heb je de opkomende X48 en 780i borden, de 780i is gewoon een opgeleukte 680i waar nu PCI-E 2.0 en de nieuwe 45nm processoren wel ondersteunt worden. De X48 is helemaal een onzin chipset, het enige dat hier echt verbeterd is is de 1600 mhz bus die de X38 niet had.... Hier een review van hardwareinfo over de x48/780i: http://www.hardware.info/nl-NL/video...ec_EZ_Swap_EX/ |
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik gebruik nu zo'n 10maanden probleemloos een ASRock bord, icm met een E6420@ 2,46Ghz. Superstabiel
Nu hebben ze een nieuw bord met P35+ICH9R, en solid caps, tot 1600FSB support. Verder alle meuk onboard: ALC 890 audio, 2x firewire, WiFi AP, DDR2 + DDR3 etc. Suggested retail price is 90 dollar. Er komt een overclocking tool bij: http://www.asrock.com/feature/OCTuner/ Ik ben van plan dit bord te gaan kopen, als ie er is. Omdat ik toch wel erg tevreden ben over ASRock, en omdat ik een 45nm Quadcore wil hebben ivm mijn flight simulator addiction. Maar ik ga eerst maar eens proberen m'n E6420 over te klokken. Ik zal m'n bevindingen over dat OCtuner tooltje dan posten. __________________ |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
GONE !!
|
Quote:
hoe kan dat in godsnaam .... ik krijg mijn geil 4-4-4-12 800mhz pc6400 ddr2 maar tot 430 mhz in cpuz ..... hoe kan het dan dat julie zo veel uit die reepjes vlammen ??? |
|
|
|
|