![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
omfg kyle!?
|
Heeft nu ook 2 CF bruggen
, was mij nog niet opgevallen dat er 2 tegelijk op konden eigenlijk![]() Misschien dat ik 1 of 2 120mm fan's tegen de zijkant monteer en de orginele fan uitschakel(kabeltjes los halen), aangezien de heatsinks dan alsnog gekoelt worden. De fannetjes die er nu op zitten draaien 100% en kunnen niet langzamer, volgens vele fora's en ook niet met programma's als riva tuner. Doordat ze 100% draaien produceren ze erg veel lawaai, helemaal voor de geluidloze mogelijkheden van tegenwoordig. Ze draaien +25 dB misschien zelfs wel over de 30dB. gaat niet over mij? als dit wel zo is, er zit nergens een zalman vf900 cu op. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#100 (permalink) |
|
vtr1000 SP1
|
slecht nieuws
de 8800GT is ws helemaal goed, alleen er is iets aan het kutten, vaak wil die niet opstarten en moet je alles een paar x bios resetten. ik zit te denken aan het verhaal van 45nm niet kan op 680i bord, en abit heeft zijn laatst moederbord update augustus 2007, en deze zit er ook al op! nu wou die wel weer opstaren en voor zover ik kan zien werk alles goed. edit// 10 graden verschil tussen beide cpu kernen, 1e 26 graden 2e 36 graden @ idle cpu fan staat op volop dus, het is btw een artic freezer 7 en dan nog zo warm ![]() Last edited by SebastianE; 27-01-2008 at 19:18. |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
Remma & Denna
|
45nm's werken niet op 680i bord, de Yorkfields zowiezo niet en ik las gister dat ook de Wolfdale's ( dual core's ) geen ondersteuning hebben terwijl dat eerst wel zo zou zijn....
Beetje raar.... Ik koop iig geen nforce chipset meer hierna, lekker een x48 bordje! ![]() |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
De oude Titera :)
|
@ Vissa: Crysis draait hier alles @ high dus NIET vloeiend, met de Q6600 op 3ghz en de 3 3870's op 877 / 1250mhz (core / mem) @ 1680 x 1050.
Ik denk niet dat de cpu de bottleneck is, maar ik ga binnenkort eens testen met de york op 4Ghz +.... __________________ |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Remma & Denna
|
Strange, hier draaid Crysis 1.1 met een fps van 35+ toch redelijk goed, alles @ high en 2X AA aan...
Dat is gewoon met de E6750 @ 3.5 en de GTS G92 @ 800/2150... ![]() Edit: Dat is dan wel @ 1280/1024... ![]() Maar ik had gelezen dat zowel 1 HD3870 net zo goed presteerde als 2x de HD3870 in crossfire, gewoon omdat Crysis er zo goed als geen gebruik van maakt... Was goed te zien in de test met die nieuwe HD3870X2, alle games +- 40% sneller als de ultra en alleen in Crysis was de Ultra weer een pak sneller.... |
|
|
|