![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Oxidatieschade
Zit hier op kot te studeren met het raam open, gooit iemand van de kamer boven mij een ballon met serieus wat water in naar beneden en ontploft op de vensterbank. Heel mijn laptop kletsnat. Redelijk snel afgedroogd, hij werkt momenteel nog normaal. Maar ik ben bang dat hij binnen bv 3 weken misschien eerste tekenen van oxidatieschade zal vertonen en ik dus misschien de eventuele herstellingskosten van mijn laptop dan moeilijk zal kunnen terug vorderen van die lozer.
M.a.w.: -Is een laptop direct kapot of komt het maar achterna door oxidatie? -Ik dacht misschien een briefje laten tekenen dat hij opdraait voor eventuele schade van oxidatie op langere termijn... tips? ps: die kerel is niet echt mijn beste vriend en is zelf pietje precies __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Gilera Ice
|
Zoals al gezegd is, het beste is om elec. apparatuur na water schade NIET in te schakelen, op het moment dat het spul nog nat is en ingeschakeld is kan het kortsluiting veroorzaken en dan issie kapot. Ik zou even een brief opstellen, hem dat laten tekenen en even aankijken hoe het gaat. Bij apparaten die niet kapot gaan kunnen op dn duur inderdaad kuren optreden (vaker gezien bij GSM's), dus dan zit je altijd goed.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Fucked
|
Idd alles zwart op zetten. Waar het is gebeurd , hoe , hoelaat , waarom hij gooide etc. etc.. Anders heb jij straks geen poot om op te staan als het op langere termijn gaat oxideren oid.
![]() Hoe zit het met de garantie van je laptop ? Misschien kun je daar wat mee ? Gedeeltelijke vergoeding van de zaak oid ? __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|