![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#93 (permalink) |
|
vallende hollander
|
gister voor het eerst met die pokertracker gespeeld ... is wel grappig helpt zeker in mn spel beslissingen.
had een hand waarin ik all in gepusht werd en eigenlijk wilde folden ... tot dat ik zag dat ik post flop 67% winkans hand toen werd het voor de grootte van de pot eigenlijk een auto call en guess what ... double up ![]() 2 toernooien gespeeld van 45 man ... een keer 3e en een keer 5e omdat ik te moe was en echt wilde gaan slapen. al met al een redelijk gemiddelde score echter merk ik wel dat ik wat sneller een dikke stack op kon bouwen toen we nog niet zo short handed zaten ... daarvan veel voordeel gehad en zo dus ook op stack overwicht veel potjes kapot kunnen bluffen. nu maar wachten op mn wachtwoord telebanking (al 3 weken nu) en dan is in de cash games er proberen wat rendement mee te winnen __________________ |
|
|
|
|
#94 (permalink) | |
|
Stuk gemaakt!
|
Pfew, net ruim 4 uur zitten spelen in een 5 dollar tournooitjeen 15e geworden. De uiteindelijke hand die mij de das omdeed was deze
Toch wel een mooie dacht ik zo.Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#95 (permalink) | |
|
KEEP IT 4REAL
|
Quote:
en dan zit je daar 4 uur, verlies je met 4-off jammer man, vorige week had ik dat ook, maar dan met AA, lag er als 18e eruit.. best balen als je kans maakt om aan de finale tafel te komen en je dan zo eruit vliegt, __________________ |
|
|
|
|
|
#96 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Dan had je nu een nieuwe auto kunnen kopen waarschijnlijk ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Haha, wat een reacties allemaal.
Ik heb gelukkig al genoeg bad beats gehad dat ik er altijd redelijk rustig onder kan blijven. In dit geval zie ik het heel simpel. Hij had de betere hand voor de flop, ik call omdat ik met mijn stack imo niet meer weg kan leggen in deze situatie. En dan verloopt de hand op deze manier, ik vind het wel mooi eigenlijk ![]() __________________ |
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
vallende hollander
|
ja maar met pre flop all in acties kan je eigenlijk alleen maar lachen als je verliest ...
gister nog een paar toernooitjes online gespeeld maar dat kwam niet helemaal goed. denk ik speel een cashgame om weer ff wat recht te trekken klik ik per ongeluk op call bij een all in van iemand anders terwijl ik 6 9 off had komt tegen ak en uiteraard verloren hahaha voelde me vrij domwas ook veel te laat om te gaan pokeren eigenlijk __________________ |
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
vuole un
|
Gister lelijk onderuit gegaan met QQ tegen AA. Preflop werd er 5x BB geraised, dus wilde ik de flop wel kijken, naja iets van 5 8 9 ofzo op de flop, gast bet iets, ik raise, hij reraised, naja toen redelijk veel verloren.
Even later wel weer wat teruggekrabbelt maar net niet meer op het oude niveau. Cash games gaan me nu redelijk goed af, zat gister alleen ff niet mee met die hand QQ (net ervoor had ik een keer QQ gefold en toen zou ik een fullhouse gehit hebben). Dus sja, ff die handjes (JJ, TT, QQ) ff beter onder de knie krijgen en er zit wel een stijgende lijn in. __________________ |
|
|
|
|
#106 (permalink) |
|
vallende hollander
|
wat hebben jullie toch met die royal flushes ... ik speel denk al een jaar (al is het niet langer) praktisch dagelijks een uur of langer en heb toevallig gister voor het eerst een straight flush gehit.
tis een hand die 1 op de 6 miljoen valt ... lijkt wel alsof het alleen maar lucky bastards zijn hier ![]() __________________ |
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
Mokum
|
Ik speel het ook diehard hoor, 1/2x per week toernooitjes met maten en elke avond minimaal een uur op pokerstars en het was ook mijn 1e pas
Was wel tof want er lagen 3 harten op tafel en ik had 4 J harten, viel er op de turn de benodigde 5 en toen had ik een straight flush, op de river viel een A, hij raist, ik raise hem allin en hij callt met AA, toen liet ik mn hand zien en werd ie een beetje gek ![]() |
|
|
|
|
#108 (permalink) | |
|
vuole un
|
Quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Poker_probability Maja je hebt er pas wat aan als de pot goed vol zit ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) | |
|
KEEP IT 4REAL
|
Quote:
eerst via ideal geld na moneybookers overmaken, daarna via MB overmaken na Everest (het overmaken via jouw bank duurt wel een kleine 4 a 5 daagjes)P.S eigenlijk wilt MB het gaan verbieden om geld over te maken na goksites MA.. 2 of 3x proberen en het lukt. Suc6 ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Hihi, Ik had dus net precies hetzelfde, ik was shortstacked, kreeg KK, gast doet kleine raise, ik ga allin,gast called met 77. En op de flop valt gelijk de 7. Nja...dat zijn dingen die er gewoon bij horen, hij maakte imo geen fout omdat hij 2x zoveel stack had als ik, just bad luck...
__________________ |
|
|
|
|
#117 (permalink) |
|
vuole un
|
Nou ik had gister ook wat kk momentjes. QQ ga ik echt hekelen. Eerder had ik hem dus een keer niet gespeeld en toen kwam er een dikke pot en fullhouse op de flop voor mij (had ik dus gepakt die pot). Vervolgens doe ik het een keer wel word ik geowned door iemand met A nog wat. Gister echt, ik heb AKu, raise preflop 5x BB, wordt geraised en moet nog een beetje bijleggen. Ik call, flop 7KQ ofzo, dus ik wil niemand op een draw laten uitkomen en ik bet 25x BB, wordt ik allin gezet, naja was niet zoveel meer, dus ik call, kklaaier heeft QQ.
En net daarvoor had ik AK, 1 iemand callde mn raise, ik flop direct een straat en heel het spel is crippled door dat board dus verdien ik geen zak. Echt precies op de verkeerde moment de verkeerde beslissingen. Fucked up. __________________ |
|
|