![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#98 (permalink) |
|
Vuurvos member
|
oke ff vraag aan de ps3+hd tv bezitters:
ik heb mijn ps3 aangesloten via hdmi aan me hdtv... dan doe ik mijn ps3 aan, en gaat hij hem automatisch configureren en zet hij hem op 1080I... staat hij nu goed? of moet je nog andere dingen instellen... net wel ff een b-ray disc afgespeeld, en gvd wat is dat strak , film maar weer uitgezet om morgen de rest van de speaker draden voor 5.1 systeempje te leggen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#103 (permalink) | |
|
KEEP IT 4REAL
|
Quote:
![]() Ma zat nu ook te denken, via internet kon je van die samen gestelde starterspacks krijgen, Is het nu makkelijker om gewoon 1 in de mediamarkt te halen of gewoon via de webshop (bartsmith of ietsdergelijks) Ook i.v.m de garantie? of blijft deze in alle gevallen hetzelfde? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#104 (permalink) | |
|
DE EMHAER BOY!
|
Quote:
![]() Verandert altijd om de maand, laatst (maadje 1/2 terug) hadden ze een mooi pakket voor €500 zoveel. Met 3 spellen en 2 controllers. een vraagje van mijn kant ![]() Ik zit er ook te denken om er 1 te halen, alleen vind de 360 ook wel erg vet dus hoop ik dat mensen me op deze vraagje wat antwoorden kan geven: 1. Ik heb geen hd ready / full hd tv maar gewoon een breedbeeld, is het dan zonde om een ps3 te kopen (kwa grafix etc) 2. Kan je PS2 spellen spelen op de PS3 40Gig. 3. Online spelen doe ik graag, hoe is dit op de ps3. (heb dit wel ervaren op de 360 en was er goed) Want de 360 vind ik ook wel aantrekken, maar dat terzijde __________________ |
|
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
1: Ja dat is zonde
2: Nee dat kan niet 3: met een goed verbinding is het hetzelfde. Verder is het je eigen keuze. Xbox staat bekend om zn schades Ps3 is next gen en moet nog groeien. Binnen 2 jaar is de Xbox oud spul en is de PS3 de standaard __________________ |
|
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
Niks ergs aan ik speel met mijn 31cm beeldscherm, geen HD, Geen breed geen flat shit helemaal niks
En ik heb perfect beeld, het enige nadeel is idd de PS2 spellen, maar als daarvan nieuwe exemplaren uitkomen koop je die meestal, en dan speel je die oude toch niet meer. Online is de PS3 een aanrader, je hebt veel mogelijkheden met fotos, geluid en films, je kan makkelijk Demo's downloaden, en die PS3 Network ook online games kopen via je playstation. gr |
|
|
|
|
|
#108 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
Of je heb een bril nodig of je bent net onder een steen vandaan gekropen.
PS3 op een beeldbuis werkt gewoon niet. Ik kon met Blazing Angels niet eens zien WAT voor actie ik moest ondernemen en dat was een 60cm beeldbuis in diameter. __________________ |
|
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik speel ook op gewoon tv'tje. Als je niet beter weet is het al heel mooi
![]() En je hoeft ook geen 60E per jaar te betalen om online te kunnen. De 360 maakt ook erg veel herrie, daar ergerde ik me wel aan (eerst 360 gehad leuk ding maar na 2x in 1 week kapot kunnen ruilen+bijbetaling voor ps3 ) |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) | |
|
omfg kyle!?
|
Quote:
Xbox 360 is zogenaamd geen next gen? ATM zijn alle spellen grafisch gezien nagenoeg gelijk op de ps3 en 360? Dit geldt iig voor alle spellen die op beide consoles uitkomen. edit: ik weet zeker dat EA en consorten niet meer moeite gaan doen om een spel mooier te maken voor de ps3, die moeilijker progameerbaar is dan een 360.... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#111 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
het is geen fanboy , het is gewoon een feit. Speel eens Gran Turismo ProLogue en wacht de nieuwe Metal Gear Solid af.
De ontwikkelaar van MGS schijnt niet eens genoeg te hebben aan de 50gig Blu ray disc. Xbox zit gewoon aan zn max. Daarbij komt ook nog dat MS niet eens toegeeft dat die dingen een probleem hebben. Ps3 is eigenlijk te snel gekomen , daarom zijn er geen boeiende spellen en spellen die de hardware volledig gebruiken. En het is niet moeilijker te programmeren , het is nieuw. En alles wat nieuw is , is "moeilijk" __________________ |
|
|
|
|
|
#112 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Ik vind de 360 inderdaad ook leuker omdat er meer spellen zijn, maar ik moet toegeven. Ik had ooit een Xbox nieuw gekocht en na een week verkocht en een gloednieuwe PS2 gekocht omdat ik Playstation gewoon meer mijn ding vind. Ook heb ik 3 jaar lang een Sony PSP gehad omdat dat ook gewoon een uber dingentje was / is.
Alleen vind ik het niet erg om €400 neer te lappen voor een PS3 maar als ik dan ook nog eens een TV van bijv. €600 er bij moet kopen word ik wel een beetje gek, omdat ik ook weer geen die hard gamer ben en kijk ook haast geen TV op me kamer. Of ik moet hem ook als scherm kunnen gebruiken voor me pc (maar dat is weer in een ander topic haha)__________________ |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
omfg kyle!?
|
Als je erover begint dat MS niet toegeeft dat de xbox problemen heeft kan, moet je hetzelfde doen bij Sony die zeiden dat sixaxis en dualshock totaal onmogelijk was in 1 controller, en nu zijn die er toch wel mooi gekomen...
Gamedevelopers en sony hebben het zelf toegegeven dat de PS3 een beest is om te programeren. Bij Konami zijn erzelfs plannen geweest om naar xbox "over te stappen" Wat eigenlijk niet zo gigantisch veel uitmaakt, omdat MGS ook naar de 360 gaat, launch is tegelijk met de ps3 versie. Hetzelfde geldt voor GTA IV. Developers hebben games voor de xbox 7 van de 10 ook eerder af dan voor de ps3, de andere 3 zijn ze tegelijk klaar. Dat is dus gewoon met 2 maten meten, wat ik fanboy gelul noem. __________________ |
|
|
|