![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Pro Evolution Soccer 2008
Omdat er ook een CoD4 en GTA IV topic is, dan ook maar een topic van mijn favo spel ^_^.
![]() Post hier je mening, groeibriljantjes, opstelling of andere tips/tricks/discussiepunten! TS begint: Mijn huidige opstelling (speel met Ajax obv ):--------------------------Fabianski (GK) ---Vanden Borre (RB) -- Alex (CB) -- Heitinga (CB) -- Verthongen (LB) Camacho (CMF)-- Van Der Vaart (AMF)-- Anita (CMF)-- Quaresma (LMF) --------------Luque (CF)-- Alexandre Pato (SS) Heb dit team met "onbekende" spelers zoals Vanden Borre, Camacho, Anita, Fabianski omdat die allemaal boven de 90 worden in dat groeistatistiekje. Zijn dus allemaal aanraders, evenals Zeefuik (is 17/18, wordt/is ook goed). Nog iets, kan iemand mij het transfersysteem uitleggen? Ik wil namelijk Aghbonlahor kopen (oa. 96 voor Sprint en 95 voor Acceleration), het getal dat helemaal achteraan staat (volgens een vriend van me betekend dat hoe graag/makkelijk hij wil komen) is 68, nu heb ik 50000 geboden en 3000 salaris maar hij komt nog niet. Hoe werkt het nou precies? ![]() kutmuziek dat wel: __________________ Last edited by Aplus; 14-05-2008 at 12:47. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) |
|
ToetToet
|
Ik zit nu halverwege seizoen 1 @ ML, heb zelf een team verzonnen + tenue gemaakt etc. Heb nog geen spelers gekocht, geen idee wanneer de transfer periodes zijn, Speel op niveau 2 omdat de spelers waardeloos zijn
maar sta wel 1e.Gewoon NL comp speel ik niveau 4. zijn er nog tips voor spelers die je snel kunt kopen? |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
:: | SSR Vuurvos | ::
|
Kheb hem nu ook sinds kort, echt een super game! Speelt ook lekker smooth.
Het is wel nog een beetje tricky, ik merk echt dat ik de bal snel verlies ( sprint teveel ) en een bal afpakken is nog lastig. Als ik pressure uitoefen( A ) loop ik zowat het hele veld langs naast een ventje en gebeurt er niks , en als ik dan op B druk om te tackelen krijg ik meteen een rode kaart. like wtf hehe. Eens opzoeken hoe je dat fatsoenlijk doet.__________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
@ Lycorda, je moet ook niet "alleen" maar op A drukken, je moet je mannetje zeg maar ook de kant van de bal opsturen zodat hij er tegen aan loopt . Moet je maar eens met Alex van Chelsae proberen/oefenen, hij heeft een Body Balance van 95 oid. dus hij beukt iedereen omver ![]() __________________ Last edited by Stijn P; 27-05-2008 at 10:52. |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
:Agbonlahor (20 jaar) ![]() ![]() Denilson (18 jaar) ![]() Nani (19 jaar) ![]() Pato (17 jaar) ![]() Camacho (17 jaar) ![]() Anderson (21 jaar) ![]() Walcott (20 jaar) ![]() Giovani Dos Santos (19 jaar) ![]() Vanden Borre (21 jaar) ![]() Verder worden deze goed: Modric (20 jaar) Zeefuik (17 jaar) Hier mijn huidige opstelling overigens ![]() ![]() Ook wel droog plaatje, wilde kijken of het lukte om 100% possesion te krijgen, tegenstander raakte 1x de bal en meteen een goal (was foute terugspeelbal ) ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
ToetToet
|
apples ik kan fabianski nergens vinden?
waar zoek jij op? als ik op talent search doe krijg je allemaal low spelers van 17, wel jong, maar die krijg je echt niet zo hoog, ik had een keeper van 17 jaar gekocht, maar dat is echt huilen met de pet op ![]() 1e ML afgesloten, nu transfer periode, en dan hoogste divisie(heb niet zoveel tijd om te spelen helaas ![]() |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|