![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
#222 SBO sprints
|
probleem draadloze internet verbinding
heej
ik zit met een probleem heb sinds paar dagen laptop en draadloos routertje alles aangesloten laptop werkt lampjes op router brande op laptop zit vista op ik wil verbinding maken met internet krijg ik geen verbinding je kan dan in dat netwerk centrum zien welke verbindingen enz je hebt en kun je dingen veranderen boven aan staat mij pc daar een streep naar rechts na router die streep is groen heb dus verbinding daarna zit er nog een streep na de wereldbol dat is internet tussen de router en internet heb ik dus geen verbinding terwijl hij het wel zouw moeten doen lijkt me iemand het idee wat het kan zijn want is best lastig zo hoop dat iemand snel antwoord kan geven alvast bedankt |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Registered User
|
verbind je laptop met een utp kabel aan de router. Toets in je browser (IE, Firefox etc.) 192.168.1.1 in of om het zeker te weten toets je in command prompt IPCONFIG in (zie daar het ipadress). Vervolgens log je in (standaard usernames en password voor routers zijn ADMIN - 1234) Zodra je binnen bent configureer je je netwerkinstellingen, wachtwoord voor de draadloze etc. etc. en klaar ben je.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
ScaR ?
|
Quote:
dus gewoon even wat hier al werd gezegd in het instellingen menu van de router ff kijken of alles goed staat. __________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|