![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Fucked
|
Racedriver: GRID
Ik heb m voor de PlayStation 3. Bevalt heeel erg goed.
Driften was echt heel erg wennen in het begin. Zowiezo bij een drift evenement weer ff inkomen. ![]() Zitten wel enkele kleine minpuntjes aan... Je kan bijv. je auto niet opvoeren en tunen. Er is maar 1 kleur mogelijk op AL je autos. Va ndie kleien dingen , maar toch. Hoe vinden jullie m ? ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
rw-racing.nl
|
Speel hem op de pc aangezien ik de X360 demo niet echt lekker vond sturen (in vergelijking met Forza 2....).
Het is een leuke arcade racer die qua realisme wel een stuk boven need for speed staat. Perfect te spelen @ pc op het keybord (te lam mijn racestuur te monteren.....) __________________ |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
rw-racing.nl
|
Game draait niet echt licht. Speel hem nu op 1280*1024 met alles op low en de schaduw uit en haal ongeveer 40-50fps @ 7800GTX/ AMD 4200x2.
Met een recente laptop waar een beetje fatsoenlijke videokaart in zit moet het dus wel te spelen zijn!. screentjes; http://www.rw-racing.nl/pics/racedriver_grid/ __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
V.E.A.R'less
|
Ik had de demo even gedownload op de XDoos. Als 20e gestart en na 2 laps eerste terwijl ik het nog nooit gespeeld had. Wel met alle hulpmiddelen aan en op normal. Mijn korte bevinding nu dus na 10 minuten spelen:
+ Super graphic's. + Realistische omgeving en schade. - Makkelijk - Je kunt gewoon keihard remmen zonder gevolgen (Behalve dat je afremt). - Lijnen zijn niet aanwezig en niet nodig. - Geen pitsstops. Naar mijn bevinding toch al genoeg redenen om het niet te kopen (wat ik wel gepland had). Misschien dat mensen me ongelijk kunnen geven of wel leuke pluspunten hebben! Ik zit momenteel met smart te wachten op Ninja Gaiden II ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
6,791 @ 150m
|
Ik vind dit echt een super spel, 10x beter dan afgelopen nfs's allemaal.
Gaat lekker snel en soepel door hele spel, besturing vind ik geweldig en merkte direct bij de demo al en zelfs online is leuk om te gamen. Elke auto heeft wel wat anders, Audio R10TDI moet je echt gas geven om goed door de bochten te maken etc. Ik vind echt zeer fijn realistisch spel. Alleen de formule 3 auto vind ik beroerd ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|