Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > General Chat > General Chat > Computers, Consoles en Games

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 12-04-2008, 16:43   #1 (permalink)
-BMW-

A-Bizar's Avatar

Send a message via AIM to A-Bizar
San Andreas PS2

Ik kon via de search geen algemeen topic over de ps2 vinden, dus vandaar dat ik even een nieuw topic open voor mijn probleem.

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe ps2 gekocht met San Andreas.
Aangezien in niet zo'n serieuze game speler ben en eigenlijk alleen een beetje wil gallen, heb ik een geheugenkaart van een kennis van mij gekopieerd.
Dit omdat ik dan gelijk acces heb tot het hele "speel veld", etc.

Als ik nu het spel opstart (met geheugenkaart erin) en ik de gegevens wil openen in het spel, geeft de ps2 aan dat deze gegevens niet "compatible" voor deze game is.

Het is 100% zeker dat het van San Andreas is.

Die kennis heeft dus het spel uitgespeeld @ zijn ps2 + zijn san andreas.
Alle gegevens gekopieerd op mijn geheugenkaart.
Vreemd genoeg niet te openen @ mijn ps2 + mijn san andreas.

Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt
A-Bizar is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 13-04-2008, 16:20   #2 (permalink)
Ben
Fucked

Ben's Avatar

Send a message via MSN to Ben Send a message via Yahoo to Ben Send a message via Skype™ to Ben
My scooter:
ScooterbaseID
Mja , dit is een bekend probleem van San Andreas. Probeer het nog eens. Anders heeft jouw kennis een andere versie van het spel. R* flikt het wel eens om meerdere versies uit te geven. 1.0. 1.5. 2.0. etc. Puur om foutjes te verbeteren ed. En bugs etc.

:W
Ben is offline   Reply With Quote
Old 13-04-2008, 23:42   #3 (permalink)
-BMW-

A-Bizar's Avatar

Send a message via AIM to A-Bizar
ok thnx.

Ik heb ook even een paar missies gedaan @ mijn eigen game en opgeslagen @ eigen geheugenkaart.

Toen het spel van mijn vriend erin gedaan, en ik kon toen ook de geheugenkaart niet gebruiken.
Dus waarschijnlijk komt het door mijn spel (dat ie anders is).

Ik ga zo even proberen het spel te spelen van een vriend, met de geheugenkaart van weer een andere vriend.
Als dat ook niet werkt... dan weet ik genoeg.

Wat een ingewikkeld zooitje
A-Bizar is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Bookmarks

Quick reply disabled, Attention: Last reply in this thread was more than 7 Months ago, if you still want to reply, click reply or make a new topic

Thread Tools

Posting Rules