![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
website op server zetten.
hallo,
ik ben een website voor iemand aan het maken, heb nu een server naam gekocht. maar hoe zorg ik ervoor dat ik op index.html kom als ik naar de site ga? krijg nu deze fout: HTTP Error 404 404 File not found The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check the URL to ensure that the path is correct. The file or script you are looking for may be renamed or deleted. heb devolgende bestanden op de server gezet: index.html (beginpagina) index1.html index2.html index3.html img (waar alle plaatjes staan) style wie kan mij helpen? wil dat als ik naar het .nl domijn kom op index.html uitkomen. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) | |
|
SBO 08 #164
|
Quote:
Het beste is dat je aan je hosting vraagt wat de standaard pagina is. Soms wil het ook nog wel eens home.php/.html zijn. Heb je ook al index.php geprobeerd? Vaak staat er in het begin dat je voor het eerst op de ftp komt al een index in de root map, heb je die nog of weet je de bestandsnaam nog? Die moet je dan jou index.html geven; Als je in de 'admin' zeg maar van je ftp komt (zoals DirectAdmin e.d.) wil er ook nog wel eens een optie zitten waar je je index kan toewijzen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
cPu
|
gast, ga me niet zeggen dat ik niet weet waarover ik praat
![]() index.html wordt altijd geaccepteerd, en vaak komt het idd voor dat home.html ook geaccepteerd wordt. index.php had hij waarschijnlijk wel al eens geprobeerd, als hij tenminste php code in z'n page had staan, anders kon hij deze pages zelfs niet testen op z'n localhost or whatever! ik heb genoeg mensen langs gehad met dingen zoals index1, index_1 en dergelijke, dus ik weet uit ondervinding dat deze dingen kut zijn om zo te noemen... @TS, als je een goed hostingpaket hebt, zit er vaak emailondersteuning bij, of zelfs telefoonhulp. deze mensen kunnen je meestal wel onmiddellijk verder helpen! __________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Dat laatste klopt.
Wat er gezegd wordt over home.html ook en vaak maakt het ook uit of het een Linux of Windows machine is. Verder moet je zorgen dat het in de map /public_html/ of /httpdocs/ staat. Waar wordt je gehost? Misschien dat ik dan wel weet om wat voor server e.d. het gaat. __________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
Klopt, maar dat moge duidelijk zijn denk ik zelf.
httpdoc is het meestal. Maar anyway, je krijgt wel een stnd pagina te zien van je hosting. Iets van dat dit domein geregistreerd is. Dat is ook een index bestand. Als je het hierin zet gaat het dus altijd goed ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|