![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
GONE !!
|
windows mobile 6 upgrade
zijn er hier ook mensen met een pda / smartphone ?
ik heb zelf de HTC 4950 ![]() met als bestuuringsprog. windows mobile 5. Maar ik zou hem graag willen updaten naar windows mobile 6 ivm met msn weten julie hoe ik hier aan kom ?? en zijn hier nog mensen met een smartphone ? |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
..
|
De foto die je post is mijn mda, de HTC P4350
(PDA kan je niet mee bellen, MDA wel, Smartphone heeft geen Windows Mobile maar bijv Symbian. Om even de verschillen duidelijk te maken )Je moet hier: http://www.htc.com/support/support.htm aan de linkerkant een nieuwe account aanmaken voor de HTC e-Club. Als je dat hebt gedaan kan je inloggen, je toestel selecteren en daarna gratis Windows Mobile 6 downloaden naar je PC. Ff je telefoon aan de computer hangen met de USB kabel, gedownloade programma starten en de rest gaat vanzelf ![]() PS; Als het is gelukt en het staat erop moet je wel even in je synchronisatie instellingen klieren, toen ik op MSN ging dumpte hij namelijk al m'n MSN contacten tussen m'n gewone telefoonnummers. Was er zachtjes gezegt niet erg gelukkig mee ![]() |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
..
|
Oki, even stap voor stap. Allemaal op die site die ik je net gaf in de linkerkantlijn
![]() 1. Support > HTC e-Club > Create new account 2. HTC e-Club > Sign in 3. My registration > Register product 4. My downloads > Phone Software Updates > klik op je telefoon 5. Nu krijg je een bericht van 14-08-2007 voor je neus met de WM6 update, klik onderaan op 'Download' 6. Telefoon aansluiten op je pc met USB kabel 7. Programma starten 8. Installatie doorlopen 9. Klaaaaar |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|