![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Registered User
|
@ gerwin kijk gewoon ff op kieskeurig.nl en bij tweakers bij de pricewatch
![]() daar staan meestal de laagste prijzen van shops en of ze op voorraad zijn, en zie je ook wel reviews e.d. van gebruikers. en __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#36 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
als je een wireless netwerk hebt kun je een wireless netwerk adaptor kopen. heb ik ook. werkt perfect!
Deze plug je gewoon achterin de usb aansluiting. edit: trouwens, je hoeft niet perse een kaart te kopen om op xbox live te komen. Je kunt een gratis silver account aan maken. hiermee kan je gewoon demo's checken, achievements van je maten bekijken, en (wel met credits) arcade games kopen. Een gold account kost geld, voordeel hiervan is dat je online tegen vrienden kan spelen. Dit kan met een silver account niet. __________________ |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) | |
|
VW Member
|
Quote:
Die ori dingen van xbox360 wireless druk je tog in je netwerk aansluiting? ![]() Maar zon usb ding werkt dus ook, die zijn namelijk een stuk cheaper dan die van 360 (80/90 euries oid?) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
:: | SSR Vuurvos | ::
|
Ik heb gebruik gewoon de kabel van mijn pc, als ik ga xbox'en trek ik die er ff uit
![]() Over wat je eraan hebt: met silver kun je idd demo's downloaden etc. Gold is puur en alleen om te kunnen gamen met anderen + je krijgt demo's eerder. __________________ |
|
|
|