![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) | ||
|
rw-racing.nl
|
Quote:
).Dragstip is wel grappig, maar verveeld nogal snel denk ik. Quote:
Ik zal die 22B vanavond eens proberen! Gister eens op die Nissan oval aan het rijden geweest. Snapte nooit waarom lui daar zoveel sneller waren als ik met een full tuned Ferrari FXX. Zo'n oude Ford GT40 loopt gewoon 30km/h harder als hij full tuned is (reed 35.** maar dat zou nog wel een sec sneller moeten kunnen).edit: moet lvl 15 zijn @ asia region voor die 22B, hoe kun je dat ook al weer worden? __________________ Last edited by Rudy_W; 31-01-2008 at 16:28. |
||
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#93 (permalink) |
|
:: | SSR Vuurvos | ::
|
Netjes^_^ je kunt die bak echt stabiel maken
mijne is B700 btw, hiermee:Subaru Impreza 22B Engine and Power: Race Intercooler Platform and Handling: Race Brakes Race Springs and Dampers Race Anti-roll Bars Race Transmission Race Clutch Race Flywheel Race Driveline Race Differential Street Weight Reduction Tire and Rims: Race Tire Compound 255/25 Width Upgraded Rim Size R19 Volk Racing TE37 Body and Aero: Forza2Motorsport Front Bumper Forza2Motorsport Spoiler Zero/Sports Street Rear Bumper Zero/Sports Street Hood Do-Luck Street Side Skirts edit: 1.32.xxx gereden @ laguna ![]() __________________ Last edited by SSR Lycorda; 31-01-2008 at 18:12. |
|
|
|
|
|
#94 (permalink) |
|
rw-racing.nl
|
Ik had ook al het idee dat je er met gemak 1:32 mee moet kunnen rijden. Heb er maar 4-5 rondjes mee gereden.
Ik heb het een heel eind hetzelfde gedaan; motor: niets onderstel: alles race (ook max gewicht reductie) banden: 1 band beter dan std uiterlijk; niets ![]() Aan die intercooler heb ik niet gedacht, maar zou daarmee misschien ook wel op 700 uitkomen. Zal straks nog wel even gaan rondcrossen!. Vind silverstone lang overigens niet veel aan, rij hem daarom dus ook nooit. edit: poosje rondgereden met de 22B; ![]() Kan nog wel harder overigens, rondje is nog lang niet perfect. Ook nog bezig geweest de auto wat meer vermogen te geven met std banden/meer gewicht maar dat leverde weinig op. Paar stukken op de baan was ik wel wat sneller maar overall steeds 0,5 sec langzamer. __________________ Last edited by Rudy_W; 31-01-2008 at 22:21. |
|
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
|
Damn, dat is wel een strakke tijd. Ik denk dat je idd van die weight reduction veel winst hebt, zal vooral op top veel schelen.
BTW nadeel van cod4: als mensen je inviten etc, voordat je hun kunt joinen zijn ze alweer in een potje, ram irritant ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
rw-racing.nl
|
22B is die "coupe" impreza waar ze rond 1998 ofzo rally mee reden in het WRC, volgens mij een speciaal homoligatie model oid. Er zit iig std een turbo op
.Quote:
edit: Tijd @ laguna seca net wat aangescherpt naar 1:31:933 ![]() Kan nog steeds een stuk sneller, 1e stuk van de baan was deze keer wat minder maar haalde in 1x ~0,8 sec in op de corkscrew .__________________ Last edited by Rudy_W; 01-02-2008 at 17:22. |
|
|
|
|
|
|
#99 (permalink) |
|
BaMed
|
Gisteren dit ding gehaald heeft me 3 uur rijden gekost maar dan heb je ook wat. Ik moest dat ding wel kopen aangezien ik nogal wel eens gezeik heb omdat die te hard staat s'avonds dus.
Je kan er ook gewoon me praten dus je hoeft niet je ouwe headset eronder te proppen. En lekker 5.1 surround sound. En de bass is ook chill als je hem hard zet trilt die op je kop ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
BaMed
|
Het is een Sharkoon X-Tactic 5.1
Kost tussen de 90 en 110 Maar om er 1 te vinden moet je verdomd goed zoeken. Daarom dat ik er ook 3 uur voor moest rijden. Naar mijn mening heb ik de laaste in NL kunnen vinden . Leverancier schijnt nogal props met distributie te hebben ofzo. Maar wat ik hoorde waar ik hem vandaan heb komt er over 3 weken flinke lading aan in NL. Maar het is echt top hoor het ding. Paar vrienden van me hebben het gehoord hiero en die vinden het helemaal top en willen hem ook nu halen. Ik zou zeggen heb je het geld koop hem. Er zit ook een shitload aan kabels bij voor van alles en om hem op je xbox aan te sluiten gaat via een optische kabel __________________ |
|
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
|
Hm zon headset is wel echt nice, ik speel savonds ook met mn geluid bijna uit
![]() Trouwens, op laguna: die corkscrew blijft idd lastig, ik heb altijd dat ik er veels te vroeg rem. Wel jammer dat je geen gold hebt Rudy, dan kon ik lekker tegen je ghost rijden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#103 (permalink) |
|
rw-racing.nl
|
Ik ben te cheapass gold te nemen
, voornamelijk omdat ik geen vaste netwerkkabel @ mijn x360 heb liggen. Verbind hem af en toe wel eens met behulp vd laptop (gedeelde verbinding) met internet maar echt handig is dit ook niet.Corkscrew blijft idd heel lastig, er zijn auto's die ik er makkelijker doorheen krijg op een of andere manier. Je kunt ook best nog wel iets "afsnijden" voordat je straftijd krijg. Ik stuur vaak al redelijk vroeg in en geef na de eerste turn in al heel snel weer (vol) gas. Die 22B heeft toch zat grip .Lastigste blijft toch het instuur punt, het lukt mij bijna nooit er 3x achter elkaar hetzelfde doorheen te gaan.... __________________ |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
|
True, maar ook als je de heuvel op komt, soms "zweef" je nog een beetje waardoor je dan weer NET te laat remt, of iets te vroeg waardoor je weer een halve seconde verliest omdat je idd dat punt verkeerd pakt
![]() Maar ok, zodra ik je tijd heb verbeterd hoor je het wel ( als het uberhaupt gebeurt want die 1.31 is wel echt nice )__________________ |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
rw-racing.nl
|
Hij rijd idd wel grappig, maar die Elise zal stukken sneller zijn. Het zijn alleen niet altijd de snelste auto's die het leukste rijden!.
Ik ben overigens van banden merk geswitched, had pirelli's oid met 50% korting nu wat duurdere waardoor ik precies 700 ben .edit dinsdag: Ik ben vanmiddag nog eens aan het prutsen geweest met de 4wd afstelling, als je hem wat meer op de achterwielen zet (reed met 27/73, nu met 10/90) heeft de auto bij slomere bochten veel meer grip met het insturen!. Het is me alleen nog niet gelukt een compleet goed rondje te rijden, zat @ 1e tijdmeting een keer 0,5 sec onder mijn oude tijd! maar het laatste stuk van de baan wil nog niet echt lekker. __________________ Last edited by Rudy_W; 05-02-2008 at 18:26. |
|
|
|
|
|
#115 (permalink) |
|
rw-racing.nl
|
Ook in de B class?
, als ik zie dat lui @ wr 1:27 met een elise rijden zou het me verbazen als jij een 1:28 haal met een evo (4wd oto's zijn gewoon wat ongunstiger namelijk).Ik hou trouwens maar op met die 22B @ laguna seca het begint iri te worden nu. Net 25 rondjes gereden en hem er een 100ste onder gereden..... __________________ |
|
|
|
|
|
#116 ( |