![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#875 (permalink) | |
|
B*nn*d
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#879 (permalink) |
|
Registered User
|
Die op de foto zal inderdaad wel iets verlaagd zijn. Eens kijken of ik daar ergens mooie prijs voor kan regelen. Nog maandje wachten ook voor ik dergelijke velgen er onder gooi. Moet ook nog 2 weken langer wachten tot ik hem krijg. Ze schrijven op zaterdag geen auto;s over
![]() __________________ |
|
|
|
|
#885 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik moet sowieso nog even wachten, omdat er een nieuw paneel in mijn stoel moest komen. Zat een gaatje in en staat in backorder. Misschien dat ik gewoon wel soort van eis dat ze beetje moeite doen. Besteed er wel even een aanzienlijk bedrag voor een auto dat zo wordt afgetikt.
__________________ |
|
|
|
|
#886 (permalink) |
|
Meuter Biatch
|
Iemand die een adresje weet voor Antraciet Bmw m3 CSL look-a-like velgen?
Kan ze wel vinden in het gewoon zilver of zwart, maar wil een soort gunmetal/antraciet lakje erop. Enige die ik kan vinden liggen in Amerika, en zijn van VMR... __________________ |
|
|
|
|
#895 (permalink) |
|
De Bonke
|
Ja ik ook, maar zo'n dikke portemonnee heb ik niet
![]() Ik heb 17" 8 of 8.5J en 18" 10J nodig.. Voor het circuit heb ik nu Technomagnesio's, die zijn lekker licht. Dus voor de straat maakt het me niet zoveel uit als ik wat zwaardere velgen heb. Ik kan dan wel 2x zoveel uitgeven voor Volks, maar dat vind ik zonde. Liever dan Volks heb ik deze: SSR Type F ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|