![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#7 (permalink) |
|
B R O E M !!
|
Keuze is na 2 jaar ofzo
echt definitief! Jammer dat Hoogendoorn op vakantie is tot de 25e.. dan bestellen. Of iemand moet nog een passende aanbieding doen van hier / goed adresje kennen ![]() ![]() ![]() En dan misschien nog iets naar beneden.. ff afwachten hoe het staat. Heb toen incl. Dunlop Sportmaxx & montage een prijsopgave gekregen van +/- €900 dus dat is wel netjes denks. Volgende week bestellen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
B R O E M !!
|
18" 225/40/18, Maat op de foto weet ik niet btw.. kan net zo goed 19" zijn. Maar dat vind ik net iets te groot voor op de auto
Leuke aan de foto is dattie exact dezelfde kleur is.. dus goed beeld. Alleen iets lager maar dat zien we dan wel weer! __________________ |
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Registered User
|
Stalen velgen
![]() Ben al tijdje op zoek naar setje BBS of M3 velgen, maar kom niet echt wat leuks tegen voor een leuke prijs. Wil er alleen nu snel paar 18inch sloffen onder voor de laatste zomermaandjes, in de winter ben ik van plan setje 2delig BBS op te knappen van een vriend. __________________ |
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
FAC member y0!
|
Quote:
185/35/17 met een schroefset gaat idd wel lekker laag ja ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Vuurvos member
|
na veel bloed zweet tranen, eindelijk de bbs'sjes eronder... moet er zelf even aan wennen, vooral omdat hij met 17'' toch hoger staat als met de 15'' (schroefset
)... maar begin het steeds mooier te vinden...moet nog ff wat van de velg slijpen, loopt nu aan op remklauw.. 0.5mm eraf en dan is hij perfect... foto's nadat hij gewassen en de bandjes gepoets zijn. __________________ |
|
|