![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#290 (permalink) | |
|
Freude Am Fahren
|
Quote:
Paaltje wat ik niet zag oid!? In ieder geval is nagenoeg de hele rand langs iets scherps gegaan, want het lijkt wel of iemand een rasp op die rand gezet heeft. Dit is geen eens stoeprandschade. Goed, was er wel erg zuur van en zit nu ook te bedenken of dit soort velgen wel goed zijn onder een daily driver, want vroeg of laat pak je gewoon een keer een stoeprand of iets anders. Helaas alleen wat snel nu. 2 jaar geen stoep geraakt, BBS eronder...zo gaat het altijd. Geen idee wat ik volgende zomer doe als ze er deze winter onderuit gaan... Dat gezegd hebbende. Deep Dish Steelies ![]() Oh en btw. Ik heb 2 rondes Nordschleifde gaan. OMFG wat is die baan onwaarschijnlijk vet. Ik ben dan wel echt als toerist rondgegaan, omdat ik die baan niet ken en me auto wel heel moest blijven...En wat een auto's daar. Ik ben echt door dertig 911 GT2/3's ingehaald, een hele zooi e92 M3's, veel motors uiteraard en zelfs een gast met een Peugeot 806 die aan de dubbele uitlaat en Nordschleife sticker achterop te zien wel vaker daar komt. Ze waren ook nog de KTM X-Bow aan het testen. Als je er bent..DOEN! Daarna me pa nog een keer in de Fiat Punto de baan laten zien, tot grote hilariteit van alle omstanders ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#292 (permalink) |
|
Registered User
|
Lijkt me ook super, om een keer een rondje te maken met m'n Golf. Maar is dat niet gevaarlijk als ik bijv. met m'n 1.5je de Ring opga, dat ik ondersteboven word gereden?
Ik heb in November een circuitdag met school, miss dat m'n golf dan ook een keer een rondje gaat maken. Schroefset op z'n laagst en dan sturen als een kart haha ![]() __________________ |
|
|
|
|
#294 (permalink) | |
|
Freude Am Fahren
|
Quote:
(mijn achterwielen liepen teveel aan met de standaard vering, dus na 1 rondje hield ik het voor gezien.Er rijden daar zelfs touringcars vol met mensen op die baan. Bij mij niet dan, maar die komen er ook regelmatig. Gewoon rechtsaanhouden en richting naar rechts aangeven, dan weten ze dat ze er links omheen kunnen. Je wordt wel van alle kanten voorbij gesjeesd, maar ach, het is en blijft een openbare weg. __________________ |
|
|
|
|
|
#297 (permalink) |
|
Registered User
|
Vanmorgen m'n velgen opgehaald bij vd Mik. Erg mooi om te zien hoe 2 oudere mensen samen druk bezig waren om stalen wielen te verbreden. En hun laskunsten kunnen lassers van deze tijd nog wat leren!
Mijn velgen waren zoals ik al veel gelezen had over vd Mik, erg goed. Netjes verbreed, en erg mooie lassen gelegd. De wielen staan ook erg mooi onder de auto, komen zo'n 20mm buiten de kast, word nog wel iets minder als de auto zakt. Nu snel de wielen laten glasparelstralen, in de epoxy zetten, grondlakken en daarna de lak erover! Foto's komen nog, ik ben namelijk thuis, en m'n kabeltje ligt bij m'n studentenkamer __________________ |
|
|