![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#70 (permalink) |
|
komt/nu/voorbij
|
Daar ben ik 't dan ook wel weer mee-eens.
Tinne, jij hebt 't toch niet zo op die 'kleine kontjes' alleen? Ik vind 't iig tof dat eindelijk een fabrikant zo'n design op de markt brengt; duidelijke scherpe lijnen en vlakken ipv teveel aan details waar je de overall look een beetje onoverzichtelijk maakt. __________________ |
|
|
|
|
|
#76 (permalink) |
|
Cornelis
|
Het is een 2006 model, eerste met dubbele dempers, zeer weinig gebruikt en overgekocht van een collega. zon viertakt rijdt echt fenomenaal @ crossbaan, echt geweldig, geen gejank, geen nieuwe zuiger om de 15 uur (2t), maar om de 30 uur (voor mij dan, ik rijdt nog niet zo hard
) alleen ff kleppen controleren om de 15 uurtjes.En koppel ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) | |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Quote:
Die RC8 is erg strak, en het kontje dus ook. Op een 'ronde' yamaha met welvingen randjes en vlakjes ed staat het imo niet. Ook omdat het kontje dan ook teveel gestyled word. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#80 (permalink) | |
|
SBO Crew
|
Quote:
Keer meeten @ circuit? Woensdag avond 2 juli kempencup in Hapert Rijd zelf bij mx2 hobby. #25 (motor heb ik al ergens keer gepost) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
push it to the limit
|
Oom van een vriend van me heeft ook een Desmosedici sinds een weekje ofzo. Hoop dat ik dat ding es kan bewonderen voordat ie weg is.
Hij had me foto's laten zien op z'n gsm, echt te geil voor woorden ![]() edit/ Dezelfde man als met die 996Turbo, te geile 1098, R1's, R6's .... Last edited by aC'88; 23-06-2008 at 14:09. |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) | |
|
Cornelis
|
Quote:
ik doe nog geen wedstrijden oid, eerst veel trainen, en ik rijdt alleen maar hier in de buurt (Geldermalsen, Neerrijnen) __________________ |
|
|
|
|