![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#301 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#304 (permalink) |
|
Squadra Italia
|
n00h hij is echt een inspirator voor mij
![]() http://www.detailingworld.co.uk/foru...ad.php?t=51881 En ook echt gewoon alle mogelijke droomauto's kunnen doen. ![]() Enjoy __________________ |
|
|
|
|
#316 (permalink) |
|
Registered User
|
ik moet een kerstcadeautje verzinnen van me ouders
![]() dan maar gelijk een goede poetstol waar je een beetje alle kanten mee op kan. wie weet waar wat en hoe, het moet wel iets zijn wat me pa (internet leek) makkelijk moeten kunnen kopen bij een webshop of in een winkel. dus niet via pm'etjes oid ![]() verkopen ze ook tollen bij leco? via boyd hoorde ik al dat ik iig dit nodig heb erbij: M83 en M80 paste met 1 x W7006 & 2 x w8006 pads en nu dus nog de machine + backingplate oid. ![]() |
|
|
|
|
#317 (permalink) |
|
Registered User
|
2e week jan is goed voor de groupsbuy. Hoe wordt het berekend met de wisselkoers van de pond? Huidige wisselkoers als je de pond moet kopen of ... ?
@Maykel, je krijgt geen korting, www.cleanyourcar.co.uk moet je kijken voor de prijzen. Dit is goedkoper als in NL. |
|
|
|
|
#318 (permalink) |
|
voorheen foxrider:P
|
De meguiars g220eu dual action is nu in Nederland verkrijgbaar. Deze heeft zowel een excentrische als een roterende beweging, waardoor je sneller maar wel veilig kan polijsten. Het is voor alle duidelijk enkel een poetsmachine (ipv de excenters die ook schuurmachines zijn). 125mm backinplate, dus de Meguiars pads kunnen er ook op. (kunnen hier dan ook 150mm plates op boyd?)
Prijs: €249,- Als er interesse is in een groupbuy kan ik misschien wel wat betekenen (ik ben leverancier van meguiars) ![]() __________________ |
|
|
|
|
#320 (permalink) |
|
voorheen foxrider:P
|
Ik denk dat ze ook te duur zijn met dit apparaat, gezien de markt. Toch zijn er weinig merken die dual action polishers leveren. Ik werk zelf met een Festool Rotex die het dubbele kost. Ben er erg over te spreken, enkel geeft deze meer trillingen/geluid dan ik had verwacht. na wat ik gelezen heb is dat juist waar de Meguiars poetsmachine op scoort, weinig geluid en vibraties. (De festool is wel tevens een schuurmachine, dus niet 100% vergelijkingswaardig). Ik ga hem sowieso voor mezelf bestellen, ben erg benieuwd naar deze machine!
__________________ |
|
|
|
|
#325 (permalink) | |
|
Squadra Italia
|
1Warm, gaat je zeker bevallen. Ik wil er ook een maar moet even wachten
![]() Quote:
Ik stel voor dat we dan een datum prikken waarop alle bestellingen door zijn gegeven. Zeg 26 Dec?Met betaling wil ik het zo doen dat we met zijn allen vooraf betalen en dan keer leuke meeting houden zodat alle spullen opgehaald kunnen worden? Kan eventueel ook opgestuurd worden natuurlijk. ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|