![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#331 (permalink) | |
|
EPC
|
Quote:
Ik neem aan dta je bedoeld bestelling voor 26 december doorgeven, maar het betalen erna toch, inverband met feestdagen enzo en selaris komt meestal pas rond die tijd binnen , Maar ik wil wel wat hebben ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#333 (permalink) |
|
Registered User
|
__________________ |
|
|
|
|
#334 (permalink) |
|
Squadra Italia
|
En ben ook bezig met www.autogeek.net dus ik zou zeggen kijk ook daar rond.
En over betaling inderdaad. Ik zat te denken week 1? Suggesties zijn van harte welkom ![]() __________________ Last edited by BoydM; 18-12-2007 at 11:51. |
|
|
|
|
#336 (permalink) |
|
Squadra Italia
|
Sorry http://www.autogeek.net/
![]() Echte aanraders, German Applicator pad, Wolfgang Deep Gloss Sealant, Pinnacle Body shampoo, Pinnacle Souverain wax en voor de mensen die machinaal willen is Mezerna een erg goede equivilant van Meguiars. __________________ |
|
|
|
|
#337 (permalink) |
|
Retired
|
Ik heb er nog weinig verstand van maar wil toch wel eens wat proberen. Welke kit kun je met dan aanraden? Tussen de 100-150EUR ofzo. Heb aardig wat swirls (kringen toch?) erop zitten.
Zoiets bijvoorbeeld? En dan nog iets extra's voor die swirls? http://www.cleanyourcar.co.uk/comple.../prod_365.html __________________ |
|
|
|
|
#338 (permalink) | |
|
Squadra Italia
|
Quote:
http://autopia.org/forum/guide-detai...erfection.html Hier je kit in actie ![]() http://www.detailingworld.co.uk/foru...light=souveran __________________ Last edited by BoydM; 18-12-2007 at 12:30. |
|
|
|
|
|
#339 (permalink) | |
|
Retired
|
Quote:
http://www.cleanyourcar.co.uk/access.../prod_280.html __________________ |
|
|
|
|
|
#345 (permalink) |
|
Registered User
|
Zo vandaag was ik bij mn opa om het dak van zijn Rover 75 netjes te maken. Hij is nog niet erg handig met de elektrische garagedeur dus deze was op zn dak beland...
Na wassen trof ik dit aan : ![]() ![]() ![]() ![]() Toen de machine pads polish enz enz erbij gepakt... en heb je halverwege zoiets ![]() >>>>FastForward>>>> M16 erop en ff laten curen... en hoppa:![]() ![]() ![]() ![]() Hoe dan? Wassen + drogen Blauwe klei + last touch Afnemen #83 LC W-pad (er was resultaat.. niet naar mn zin) #83 LC O-pad (dat was netjes enkel een waas) #80 LC W-pad (waas foetsie en nu begon het echt mooi te worden) M66 LC W-pad (als extraatje) Appl. pad + M16 als finishing touch Opa weer blij.. ik ook met het mooie resultaat. Kreeg overigens de echt diepe krasjes niet geheel weg maar verder was het allemaal swirl-vrij en deze Rover lak was echt goed te doen! Beter dan mijn Audi... Binnenkort nog eens de hele auto.. je schrikt je dood.. vliegensponsjes.. wasstraten enz enz ![]() __________________ |
|
|
|
|
#346 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#350 (permalink) |
|
EPC
|
@ boyd en andere !!
Op die UK site waar je gaat bestellen, staan heeeeeel veeeeel waxen. van vloeibare tot vaste waxen. Ik zie alleen meer vaste waxen. Dus is mijn vraag wat is eigenlijk beter, zo;n vaste wax ? of vloeibare wax. Kijken naar wat er aangeboden word denk ik persoonlijk vaste waxen. Uiteraard niet kijken naar die waxen van 200 + euro want ik snap dat die beter zijn. Maar ik wilde ook wat bestellen als jullie dat gingen doen, en leek me leuk om iets apparts te bestellen en zat te denken aan zo'n wax. wat raad je me aan. gaan voor een vaste wax of een vloeibare ik weet dat als ik ze beide bestel ik het kan testen ![]() maar advies is welkom ! __________________ |
|
|
|
|
#351 (permalink) |
|
BoerenschuurTuning
|
Bojt is erg te spreken over de (vaste) M16 wax van Meguiars. Dus ik denk dat hij je die sowiezo aan gaat raden. Ik werk zelf met de vrij basixc vloeibare NXT wax, en die werkt ook erg goed, maar een vaste wax schijnt ook echt wel fijn te werken.
__________________ Last edited by Pronk; 20-12-2007 at 15:10. |
|
|
|
|
#352 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
. Meteen maar alles is bulkverpakkingen kopen, kan je een paar jaar vooruit.__________________ |
|
|
|
|
|
#354 (permalink) | |
|
Squadra Italia
|
Quote:
Als je echt een goede wax wilt welke duurzaam is zou ik kijken naar M16. Als je een leuke carnauba variant wil voor echte leuke prijs heb ik nog wel Poorboys Natty's waxen staan. Deze zijn supermakkelijk in gebruik en geven goed resultaat. Wil je echt een top carnauba wax hebben met een lange levensduur zou ik kijken naar Dodo Juice wax icm Lime prime. Ga ik zelf ook paar van bestellen. Is gelijk aan Swissvax en Zymol (dure waxen) alleen dan voor een betere prijs. Pete's 53 is inderdaad ook een goede alleen heeft deze niet echt een lange duurzaamheid. (echte concours wax).Dus: Basic: M16 (zou iedereen moeten hebben),Collinite Stap daarboven: Natty's Highend: Swissvax, Zymol, Souveran, Victoria, Dodo Ik hoop dat ik het zo beetje goed kan uitleggen. Het is vooral wat je persoonlijk fijn vind werken en wat voor poetser je bent. Wil je goede bescherming en fijne glans zou ik voor M16 of natty's gaan. Ben je echte freak Dan de highend waxen.__________________ Last edited by BoydM; 20-12-2007 at 12:32. |
|
|
|
|
|
#355 (permalink) |
|
EPC
|
ik lees iedere dag dit topic en heb zelf ook al wat meg spul dus ik dacht al dat de m16 aangeraden werd, deze wilde ik ook al bestellen.Zelf gebruik ik nu de meg gold wax.
Maar aangezien we uit de UK bestellen en ze daar meerdere soorten hebben als dat ik op NL site kwam dacht ik misschien ff experimenteren. Zoals boyd met de pete wax gedaan heeft. Ben zelf ook fanatieke poetser dus leek me wel interesant. dus ff kijken welke ik bestel. Maar er is dus niks officieels dat zegt vaste wax is beter vloeibare ? __________________ |
|
|
|
|
#358 (permalink) | |
|
Squadra Italia
|
Quote:
![]() Zo kan je ook zeggen dat je hekel hebt aan wasstraat http://www.brainblog.to/mediaview/453/Waschanlage __________________ |
|
|
|
|
|
#360 (permalink) | |
|
neger.
|
Quote:
![]() __________________ |
|