![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#394 (permalink) |
|
Registered User
|
Lijkt me dat je met W7006 + #83 in 1 pass alles wel swirl vrij hebt? Ik ben niet zo'n fan van de W7006 en doe het met de excenter en W8006 / Lake County wit + #83 en krijg veel ook in 1 pass swirl vrij. Altijd met de meest zachte combo beginnen... verder kan altijd nog. Zou er voor het fijne nog 1 of 2 W8006 bij bestellen en geen finishing.. lekker met de hand waxen (M16
) ![]() Misschien is M66 nog wat voor je? edit: owja morgen beginnetje maken met de porsche... ben bnieuwd! edit2: nog iets... hoe fijn werkt die W7006 nou op de megs machine? Op gewone excenter niet aan te raden volgens mij?! maar op die zonder problemen? __________________ Last edited by PvdH; 25-12-2007 at 20:27. |
|
|
|
|
#403 (permalink) |
|
Registered User
|
tis zilverblauw
![]() beetje kleurverschil komt er zoeizo, maar het wordt altijd beter dan dat het was, kan het altijd nog laten spuiten. morgen ergens 2500 3000 grit papier halen. ik hoop alleen dat ik die schuurwaas wegkrijg met M83 en W7006 want meer heb ik op het ogenblik niet ![]() |
|
|
|
|
#406 (permalink) |
|
Echt wel..
|
Mja vooral kwa steenslag is het een stuk erger geworden.. maar das waarschijnlijk deels mijn eigen schuld
![]() Verder was ik altijd netjes met twee emmers (vééél water ) dus kwa krassen enzo gaat het tot nu toe nog erg goed ![]() Alleen in de was zetten met dit weer begin ik niet aan, wacht wel tot het weer lekker warm is ![]() __________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|