![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Registered User
|
Oke bedankt, ik zal eens goed aan de binnenkant gaan kijken. Ik heb in de aankoop papieren niks kunnen vinden over schadebedrijven oid, dus dat zal vrij lastig worden. Het zal dus allemaal via de handelaar moeten gebeuren waar hij 2e hands gekocht is.
__________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) |
|
Squadra Italia
|
Hier wel een intressant filmpje, http://tv.audi.com/ Ga naar behind the scenes Dan doorskippen naar 3-6 en dan razor thin.... ![]() __________________ |
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Vanuit Leeuwarden!
|
Om hier even op terug te komen, voor zover ik weet, wordt bij alle auto's achteraf leer ingebouwd. Dus dat ze eerst al in Nederlands zijn. en dat het dan wordt ingebouwd. Zou kunnen zijn dat het ook fabrieksaf gebeurt hoor, maar zowiezo bij alfa en volvo niet. Lijkt me sterk dat de rest van de merken het wel fabrieksaf laat doen.
__________________ |
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
..
|
Quote:
![]() Misschien is dat een idee.. |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | |
|
Kamp Limburg Kut!
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
Rorschach
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
Registered User
|
Nee echt niet, waar m'n vader werkt, in een autoschade bedrijf kwamen ze afgelopen week een spik-splinternieuwe Opel Antara brengen met bumper schade. Er stond 2km op te teller ofzo. En de reden was, omdat ze eigenaar achteraf leer in liet bouwen, omdat het goedkoper was, en dat ze bij de bekleder een muurtje geraakt hadden.
Maar het is dus echt wel goedkoper, als je leer achteraf in laat zetten. __________________ |
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Een vrouw die weet hoe ze auto's moet poetsen ![]() __________________ |
|
|