![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#2 (permalink) |
|
EPC
|
hier kun je een handboek bestellen gratis lijkt mij : 60 pagina's
van Swissvax dure producten allemaal, Een kijken wat er allemaal in dat boekje zou staan. Of zou het gewoon een boekje zijn met hun producten erin, net zoals meg heeft maar dat 1x zo dik ![]() http://www.swissol.nl/index.html?lan...get=about.html __________________ |
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Echt wel..
|
Quote:
![]() Wilde dit weekend EINDELIJK m'n auto eens volledig doen (dus weer eens in de was zetten, want dat is er nu wel af..) is het gvd weer van dat kloteweer ![]() 't Is nog geen uur droog geweest hier vandaag ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
º
|
Ik liep vanochtend hier door de straat, zaten er 2 honden in een auto, liep een vent langs met een hond en die begon te blaffen. Sprong hij zo tegen die auto op... Die vent mopperen en doorlopen. Kijk ik op de achterportier, helemaal vol met krassen. Fijn hoor
![]() __________________ |
|
|