![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
ToetToet
|
Ik heb toen ook via een engelse site een berekening laten maken, vergeet niet dat alles in ponden is he, en als je dat omrekent komt er aanzienlijk wat bij
ik kwam even duur uit +-, dus heb er hier 1 via Boyd gekocht |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#69 (permalink) | |
|
voorheen foxrider:P
|
Quote:
. Die had hem ook op stand 5 en 6. Het viel mij op dat hij teveel druk gaf, dat vind deze machine niet fijn![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
voorheen foxrider:P
|
Heb de mijne ook ff gedaan, velgen en ramen gesealed met wolfgang. Insmeren en resultaat is goed, nu de duurzaamheid nog
.En die smartwax geprobeerd na het drogen van me auto. Inbrengen en afnemen vond ik wat lastig (veel boenen), maar hij is daarna net zo glad en glanzend als net gewaxed! Bevalt me goed ![]() __________________ |
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
gc kamp0r
|
dit kwam k net tegen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.spalshield.com/ zo'n doorzichtige bra.. geen idee of t wat is.. boyd? ![]() __________________ |
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
Squadra Italia
|
Moet je even contact op nemen met Martin Assink van Smartwax www.smartwax.nl
Morgen een F40 onder handen nemen ![]() ![]() __________________ |
|
|