![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#931 (permalink) |
|
Registered User
|
Nee santa pod is inderdaad niet zo ver rijden
reisje naar finland is 2800km heen en dan 2800km terug en 3 boten nemen dat is wel ver.Dit weekend is op santa pod het eastern event , gaan we testen of we nog weten hoe we snel kunnen gaan ![]() Drachten gaan we ook naartoe , daar gaat mijn broer ook rijden (heeft ook een funny car maar dan 1955 Bel air model. Grts __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#934 (permalink) |
|
Da hoor nie....
|
Ik ga van het jaar nog eens kijken of ik in drachten kan belanden
![]() Moet van uiterste puntje NL komen. Meestal als ik ging ging ik gelijk voor het hele weekend de zaterdag en de zondag, en dan zondag middag weg. Maar is het sterk toegenomen, kwa deelnemers de laatste 2/3 jaar ? __________________ |
|
|
|
|
#944 (permalink) | |
|
of gewoon Sjoerd
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#946 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ja het is wel heel sterk toegenomen in deelnemers , er komen nu ook vooral snellere auto's ![]() En wij zijn daar ook ![]() Grts __________________ |
|
|
|
|
|
#959 (permalink) | |
|
Polo Lysholm
|
Quote:
Het geluid van een auto, is het bijprodukt van hoe een auto getuned is. 90% van de Skylines en andere turbo auto's kunnen een puntje zuigen aan de respons van de Mine's Skyline. Zoals jullie nu over 'screamer pipe's' praten doet mij erg denken aan een tijdje terug toen iedereen het blow off geluid zo vet vond. Het gaat erom hoe een auto getuned is, niet om hoe die klinkt. ![]() |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|