![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#151 (permalink) | |
|
Super Moderator
|
Quote:
1000000x liever die S2000, Tom...__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#154 (permalink) | |
|
Dajumn!
|
Quote:
-t gros van de compressoren bouwt gestaag druk op waardoor je pas bovenin daadwerkelijk lekker boost draait. -je zit metteen aan een std vermogensvooruitzicht, turbo kan je altijd rommelen met je boost. -je stopt er meer vermogen in maar je compressor vraagt ook een hoop. -gezeur met slippende snaren ed. __________________ |
|
|
|
|
|
#156 (permalink) | |
|
Pfew, al die draden
|
Quote:
Deels eens... vermogensvooruitzicht is waar, dat een compressor enigsinds vermogen neemt is ook waar, maar een knappe compressor klinkt dan ook weer onwijs, plus dat je onderuit met een goede compressor ook behoorlijk sneller bent. En een compressor behoud je er zelf ook voor dat je elke keer blijft kloten met sneller sneller sneller... Het meer is dan gewoon een keer vol ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#157 (permalink) | |
|
rw-racing.nl
|
Grote voordeel van een compressor is inderdaad dat hij van onderuit toeren over het geheel genomen meer vermogen levert (bij een S2k ideaal, zo sterk is die onderi niet). Met de huidige turbotechniek krijgen ze dat ook een heel eind voor elkaar, maar of je dat met zo'n hobbybob turbokitje lukt durf ik te betwijfelen....
Quote:
Bovenop de 6-7k voor de compressor komt (als je het goed wilt doen) nog een ander achterdifferentieel met een langere overbrenging, andere remmen+velgen (anders passen de grotere schijven niet) en eventueel het een en ander aan andere veren/dempers. Daarnaast zit je met de koppeling, blijft die heel met ~350PK?. Voordat je het geheel goed voor elkaar hebt ben je al snel een 10k kwijt volgens mij. __________________ Last edited by Rudy_W; 24-06-2009 at 12:05. |
|
|
|
|
|
#158 (permalink) | |
|
[5th]Rambo.
|
Remmen vind ik een beetje onzinnig.
Op een civic is dat noodzaak, op een s2000 niet. Je moet wel voorzien zijn van een degelijk rijwielgedeelte, maar dat is grotendeels prima in orde bij een s2000. Die langere overbrenging is inderdaad wel een pré, achterlijk korte bakken altijd van die honda's ![]() Quote:
Mijn wagen zit ook nog wel boven die prijsklasse ivm staat, kmstand en omdat het een geupdate type is. (2003) __________________ |
|
|
|
|
|
#161 (permalink) | |
|
Dajumn!
|
Quote:
Ik weet van de jongens op de vr6 club dat ze vanaf 3 duizend toeren zon beetje overdruk krijgen, max boost @ 5500-6000 toeren. (vortech chargers) Ik bij 3.5 k max boost. Wat zou dan sneller zijn? __________________ |
|
|
|
|
|
#162 (permalink) | |
|
Supra/ HKS T04-R
|
Quote:
Mjah ALL YOU COMPRESSOR BITSJES -----------TURBO FTW ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#163 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Niks voor jouw ?
![]() http://videos.streetfire.net/video/T...-HP_142940.htm ------ EK HD ![]() http://vimeo.com/1711170 My name is .. and i drive a dikke bak ![]() http://vimeo.com/1506506 __________________ Last edited by Wesley S.; 24-06-2009 at 23:32. |
|
|
|
|
#169 (permalink) | |
|
FAC member y0!
|
Quote:
Die S2000 gaat ook goed af van hem 8) Er is ook altijd zo een gozer bij met een Civic met een 2200CC er in volgens mij... Groen is dat ding... __________________ |
|
|
|
|
|
#175 (permalink) |
|
B*nn*d
|
zoon Gayron is ook niks aan imo
Heb er één irl gezien maar het deed me niks, CGT vond ik veel bruuter Wel prachtig dat die Mclaren F1 sneller is vanuit stilstand Prachtig stukje techniek met een geweldige sound ![]() __________________ Last edited by Jan-Willem; 29-06-2009 at 17:57. |
|
|
|
|
#178 (permalink) |
|
Suprwaahh
|
Zoals hij het zelf zegt.
die F1 heeft 70 pk minder dan de veyron.. maar hij weegt ook een heel stuk minder. alles bij elkaar is hij toch een aardig verschil zoals je ziet. die f1 heeft waarschijnlijk een betere pk-gewichtsverdeling. + o,o electronica ![]() __________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|