![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#34 (permalink) |
|
Yieeehaaaw...
|
Godver net bij Pole Position Eindhoven:
- LP640 - Veyron - Enzo - SLR 722 GT - SLR Roadster - SLR coupe - CLK DTM - F40 2x - 599 GTB - Maybach - Gallardo - 997 GT3 RS - SL63 AMG 2008 - Phantom - 360 Stradale - F430 - AM V8 - Corvette Z06 - CL65 AMG en nog veel meer... zal zo een filmpje posten dat ze in een rits voorbij komen gereden __________________ |
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
Pia NRG SD LC
|
Ja, Top Gear was een tijdje terug op Zolder maar dat moest
geheim blijven maar ben het toch te weten gekomen. Was overal beveiliging en niemand mocht binnen. Uiteindelijk toch binnen geraakt over de omheining en zo ook wandeling door de paddocks gemaakt etc .__________________ |
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Registered User
|
net volges mij deze rs6 gespot:
http://spots.autogespot.com/viewimag...26052008222501 zelfde kleur, ook avant, en ook nieuwe kenteken en dit is de 1e op NL kenteken dus grote kans dat hem het was bruut ding ![]() zag hem van de dijk afrijden hoek van holland in dus ik dacht van ooh die zie ik zometeen nog wel weer aant posen op de boulevard oid maar hij stond er niet ![]() __________________ |
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
..
|
"Al lange tijd doen er wilde geruchten de ronde over het vermogen van de nieuwe Audi RS6. Jawel, hij heeft een V10 met twee turbo´s. Het blok dat we kennen van de S6 en de S8, waarin het tot maximaal 450 pk komt, levert als biturbo maar liefst 580 pk en 650 Nm. Dat koppel komt vrij bij 1.500 toeren, en blijft zo hoog tot 6.250 toeren per minuut."
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
VW TDi Power
|
Ze zeiden bij zowel Audi als AMG dat de PK-oorlog wat getemt moet worden. Als een gewone gezinswagen al op straat komt met meer pk's dan een gemiddelde Ferrari, dan vind ik dat opmerkelijk zoals E55 AMG, etc... Maar nu deze RS6 heeft MAAR 40 pk minder dan een 599GTB en 80pk minder dan een Enzo....Dat vind ik op zen minst zeer leuk, maar ook onvatbaar. Nuja zij zeiden dat ook.
Ik geloof zelfs dat BMW van de dikke M-motoren afstapt (via petrolhead.nl) Dat ze atmosferische motoren gaan buiten zwieren en geblazen blokken gaan gebruiken. Spijtig __________________ |
|
|