![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#811 (permalink) | ||
|
Senior Member
|
Quote:
Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#818 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
Ik verloor net wonderbaarlijk bij het stoplicht van een Audi R8
![]() Nou is mijn fiat al niet traag, maar als dat ding gas geeft is het net alsof je stilstaat ![]() 2 jonge pikkies erin die hem waarschijnlijk van papa of ome weet ik veel wie hebben geleend ![]() Maar wat een spul! Blijft echt een brute bak, en zeker in het antraciet grijs! __________________ |
|
|
|
|
#819 (permalink) | |
|
Fiat Grande punto
|
Quote:
.__________________ |
|
|
|
|
|
#820 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
hahaha ja die lach was inderdaad niet van m'n gezicht af te branden
Na afloop toen ie een straat in reed maar eventjes een toetertje en een duimpje ![]() Hoorde je m'n linker homokineet ook nog lekker tikken? vandeweek maar eens vervangen![]() __________________ |
|
|
|
|
#823 (permalink) | |
|
Fiat Grande punto
|
Quote:
Dat zo'n vader die meegeeft .Van de week een gozer die 121 kmte hard reed, na 1 dag zijn rbw te hebben dus kwijt. hhaa, met een R8 .__________________ |
|
|
|
|
|
#824 (permalink) |
|
Registered User
|
Nope
toch best leuk 430 stront trekken met een GMC pick up met chevy 502 block 8,2l ff als voorbeeld ![]() youtube.com/watch?v=g-4VK50Bnxo dit ding dus komt uit de buurt hierzo is bekende 12,xx seconde op kwart mijl gelopen ferrari f430 13,5 ongeveer ff ter vergelijking mja ieder zn ding vind europees ook mooi maar amerikaans vetter zeker het old skool spul __________________ |
|
|
|
|
#825 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Dit verhaal heeft niks met degelijkheid te maken. |
|
|
|
|
|
#830 (permalink) |
|
Registered User
|
Maatje van me heeft een oude pontiac, wat een schijt bak zeg! Als je in de auto zit kan je zo onder de motorkap kijken naar het blok en als je veder kijk kan je tussen de bumper naar de weg kijken (auto is compleet!) nieuwe auto's zijn helemaal om te janken vind ik. Dat ze die zooi mooi aan de andere kant van de oceaan houden, maargoed ieder ze ding.
|
|
|
|
|
#831 (permalink) |
|
Registered User
|
gewoon bruut & lomp meer heb je je niet nodig..
wel leuk zo`n ferrari maar who the fuck kan het nou betalen.. als doorsnee NLer GMC pick up kan iedereen kopen 502 block incl inbouwen etc is ook betaal baar ( roodje of 8 en supercharged 10/11) en dan heb je ook gewoon 500 pk en met supercharger richting de 700 ben je klaar voor 20k, en ga je ook hard neef heeft ook camaro met een big block en ze pa een pontiac firebird ook zwaar gekieteld gewoon super bruut __________________ |
|
|
|
|
#832 (permalink) | |
|
..
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#834 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
Ik ben persoonlijk helemaal gek van amerikaanse auto's wat styling en luxe aangaat, maar het blijft een feit dat ze nog nooit van goed leer hebben gehoord voor een interieur, en afwerking is over het algemeen ook om te janken. Als je met een amerikaan in NL rond stuurt is het meer een lifestyle gevoel. Daarom rij ik dagelijks in duitse degelijkheid
Mijn werkgever rijdt in een Jeep cherokee, en heeft nu het nieuwe model besteld. Deze gaat direct naar de stoffeerder om alles in echt leer te laten trekken. Hij vind amerikaans leer maar plastic ![]() Toch koop ik naast mijn golf binnenkort een amerikaan kut wegligging, mega zwaar, klote afwerking, maar wel lifestyle![]() __________________ |
|
|
|
|
#835 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|